سخنگوی وزارت امور خارجه حملات رژیم صهیونیستی به تأسیسات بندر الحدیده یمن را به شدت محکوم کرد.

وزارت امور خارجه پرچم ایران

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه حملات رژیم صهیونیستی به تأسیسات بندر الحدیده یمن را به شدت محکوم کرد و افزود مردم مظلوم اما مقتدر یمن تاوان حمایت شرافتمندانه خود از شهروندان و زنان و کودکان بی‌گناه غزه را می‌دهند.

سخنگوی وزارت امور خارجه این حملات را که منجر به تخریب زیرساخت‌های غیرنظامی بندر الحدیده و شهادت و جراحت جمعی از مردم یمن شد، بیان‌گر خوی تجاوزکارانه رژیم کودک‌کُش اسرائیل توصیف کرد و نسبت به خطر تشدید تنش و گسترش آتش جنگ در منطقه‌ در نتیجه ماجراجویی های خطرناک صهیونیست‌ها هشدار داد.

ترجیح ما جنگ مستقیم با آمریکا، انگلیس و اسرائیل است | روزهای آینده برگه‌های خود را مشخص می کنیم؛ پاسخ تأثیرگذاری به حمله اسرائیل خواهیم داد

کنعانی تداوم کشتار و محاصره همه جانبه ساکنان بی‌دفاع نوار غزه را ریشه اصلی تنش‌های جاری در منطقه دانست و افزود تا وقتی که تجاوزات رژیم صهیونیستی در فلسطین به ویژه باریکه غزه ادامه دارد، آرامش به منطقه بازنخواهد گشت.

کنعانی رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم از جمله دولت آمریکا را مسئول مستقیم پیامدهای خطرناک و غیرقابل پیش‌بینی تداوم جنایات در غزه و نیز حملات ماجراجویانه به یمن دانست.

سخنگوی وزارت امور خارجه از خداوند برای شهدای حملات امروز به بندر الحدیده یمن علو درجات و برای خانواده‌های آنها صبر و شکیبایی و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت نمود.

واکنش انصارالله به حملات اسرائیل: رویای اسرائیل برای توقف حمایت یمن از غزه محقق نخواهد شد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: همه خاورمیانه آتشی را که در یمن شعله‌ور شد دیدند | هر زمان که ضرورت داشته باشد به آنها ضربه می‌زنیم

نخستین واکنش ارتش صهیونیستی به حملات این رژیم علیه یمن

اولین واکنش یمن به حملات اسرائیل به بندر الحدیده

ارتش اسرائیل نقاطی از یمن را مورد حمله قرار داد

کد خبر 868126

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha