پیرو نگرانی‌ها و پیگیری‌های هنرمندان سینما و مدیریت خانه سینما درباره وضعیت درمانی و سلامت سعید راد، نگاه راد دختر سعید راد به نمایندگی از خانواده و برادرش سام توضیحاتی را ارائه کرد.

سعید راد

به گزارش همشهری آنلاین، نگاه راد دختر سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون، با اشاره به مشکلات جسمانی که برای سعید راد در یک سال اخیر به وجود آمده است گفت: شهریور سال گذشته سعید راد در منزل و به دنبال یک زمین خوردگی دچار مصدومیت شد و پس از مراجعه به بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت و سپس از بیمارستان مرخص شد و در منزل استراحت می‌کرد و بعد از یک ماه توانست با واکر راه برود.

وی در ادامه توضیح داد: روند بهبودی پدرم ادامه داشت تا اینکه مجدد مشکل گذشته به دلیل اینکه پروتز مورد استفاده به خوبی در کمرش قرار نگرفته بود دوباره آشکار شد و بعد از مراجعه به بیمارستان دوباره عمل جراحی انجام شد و مدت هشت هفته فیزیوتراپی مداوم انجام می‌شد اما متأسفانه علیرغم فیزوتراپی‌ها دیگر توانایی راه رفتن پیدا نکرد.

دختر سعید راد با اشاره به اینکه پدرش هم اکنون ۷۹ سال سن دارد، بیان کرد: به مرور از اواخر سال گذشته مشکلات دیگری همچون عفونت ریه و مثانه نیز به مشکلات راه رفتن پدرم اضافه شد و علیرغم مخالفت من و خانواده، با رضایت خودشان مورد عمل جراحی قرار گرفتند اما متأسفانه عمل موفقیت آمیز نبود.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۰ ماه است سعید راد در بستر بیماری است، گفت: هم اکنون پدرم تحت نظر پزشک در یکی از کلینیک‌های تهران در حال درمان است اما مدت ۲ ماه است که روند درمان به خوبی پیش نمی‌رود و حالش بهبود پیدا نکرده است.

نگاه راد از عموم مردم و علاقه‌مندان سعید راد تقاضا کرد تا برای سلامتی این بازیگر سینما دعا کنند و گفت: در طی این مدت علاقه‌مندان، سینماگران و خانه سینما پیگیر وضعیت درمانی ایشان بودند و من از همه دوستان سپاسگزارم. بنا به خواسته ایشان و خانواده تاکنون خبر و تصویری از سعید راد منتشر نشده است.

کد خبر 868243
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha