مجموع نظرات: ۱
پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴
۰ نفر

دعوای دو همسایه بر سر موضوع عجیب و پیش پا افتاده رخ داد؛ ‌مردی مقابل خانه همسایه اش زباله می ریخت و همین موجب شد تا درگیری با مرگ یکی از آنها پایان یابد.

زباله در کانال آب - فاضلاب شهری

همشهری آنلاین؛ حوادث: روز شنبه دوم مرداد ماه به بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی ۷۰ ساله در یکی از بیمارستان های پایتخت فوت شده است. او یک ماه قبل در درگیری مجروح شده و در بیمارستان تحت درمان قرار داشت اما به رغم تلاش پزشکان جانش را از دست داد. بررسی ها حکایت ازاین داشت که این مرد ۷۰ ساله ساکن یکی از خیابان های شمال تهران بوده است.

او با یکی از همسایه های خود که مردی جوان بوده بر سر ریختن زباله درگیر شده بود. ظاهرا مرد جوان زباله ها را مقابل در خانه همسایه خود می ریخت و متوفی نسبت به این موضوع، بارها اعتراض کرده بود.

او می گفت که ریختن زباله موجب می شود تا هم شکل ساختمان و پیاده رو، بهم بریزد و هم بوی بدی در ساختمان بپچید. دعوای آنها ادامه داشت تا اینکه روز حادثه بار دیگر مرد جوان، ‌کیسه های زباله را مقابل در خانه همسایه اش ریخت. آن روز درگیری میان آنها شکل گرفت و مرد جوان با مشت و لگد با جان همسایه اش افتاد و او را به شدت زخمی کرد.

مرد مجروح شده برای درمان به بیمارستان انتقال یافت اما حالا که جانش را از دست داده، بازپرس جنایی دستور بازداشت همسایه قربانی و انجام تحقیقات از وی را صادر کرده است.

کد خبر 869237

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha