پلیس گیلان از دستگیری ۳ پسر شرور خبر داد که با ایجاد مزاحمت برای ۲ خانم در رشت یکی از آنها را مجروح و فرار کرده بودند.

دستگیری عاملان شهادت در سیستان

به گزارش همشهری آنلاین، در پی انتشار تصاویر ایجاد مزاحمت برای دو خانم توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو در شهر رشت، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس گیلان در این خصوص اعلام کرد: «با دریافت شکایت و متعاقب آن دستور ویژه دادستان مرکز استان مبنی بر شناسایی و دستگیری فوری عاملان ایجاد مزاحمت برای دو بانو در خیابان لاکانی رشت، اقدامات پلیس در این خصوص آغاز شد.

برابر مستندات و اطلاعات دریافت‌شده، ساعت ۴ بامداد یکم تیر امسال سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری در خیابان لاکانی شهر رشت برای دو بانوی عابر ایجاد مزاحمت کرده و در این فرآیند خودرو با یکی از عابران برخورد کرد و موجب جراحت وی شد.

پلیس با انجام تحقیقات فنی و به کارگیری ابزارهای اطلاعاتی و هوشمند در کمتر از ۴۸ ساعت ۳ جوان عامل ایجاد مزاحمت را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنان را در شهرستان رشت دستگیر کردند و خودروی مورد نظر نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد. یکی از این دو خانم که بر اثر برخورد خودرو مجروح شده بود به بیمارستان منتقل و پس از اقدامات درمانی ترخیص شد.»

کد خبر 869495
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    8 1
    باید این جور جوان ها قبل از زندان دوره ای را در تیمارستان باشند و بعد آزاد
  • نورعلی جاونژاد IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    4 0
    واقعا تا وضعیت شغل و کار در این مملکت رونق پیدا نکنه این مشکلات و بی اخلاقی ها همچنان ادامه خواهد داشت و مشاهده خواهد شد. ... متاسفانه آن چیزی که حس می شه اینه که پلیس با این موارد مزاحمت بسیار ضعیف برخورد می کنه و همین باعث شده تا این جوانان بی ادب در این بی اخلاقی ها جسور تر بشوند. البته خانم ها هم نباید زمینه را برای شرارت این افراد ایجاد کنند.انشاالله که ما برخورد قوی تری از طرف قوه ی قضائیه با این افراد مشاهده کنیم
  • ج IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    6 1
    متاسفانه هر اتفاقی که می افتد وهر بزهکاری که میشه فورا به فقر وبیکاری ربطش می‌دهند وحال آنکه این سه پسر اگر فقیر بودند خودرو از کجا آوردند معمولا قشر مرفه اند که ساعت ۴ صبح برای هرزه گری تو خیابان با ماشین مزاحمت ایجاد می‌کنند
  • کریمی قدوسی IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    4 2
    برخورد قاطع و شدید با این گونه افراد کنید.نصر من الله و فتح قریب
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    4 13
    کشف حجاب نکنید تا آشغال جماعت مزاحمتون نشه
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    2 5
    خود کرده را تدبیر نیست.
  • غلامرضا US ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    4 0
    اگه مثل راهنمایی رانندگی جرایم سنگین و بازدارنده اعمال بشه مشکل حل میشه
  • حقگو IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    2 0
    با توجه ب عدم استقبال از ازدواج ب دلایل مختلف از جمله تورم ، خانه عفاف بخش عظیمی ازین مشکلات را حل خواهد کرد، صورت مسئله رو نمیشه پاک کرد، باید از راه درست مسئله حل بشه، بماند اینکه ی تعداد روانی و مردم ازار هم در این اجتماع زندگی میکنن.