مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵
۰ نفر

مدیریت روابط عمومی شهرداری منطقه 19 اخبار منتشر شده در خصوص بوستان ولایت مبنی بر تعطیلی مراکز تفریحی و ... را کذب دانست.

بوستان ولایت

همشهری- زینب زینال زاده: دروغ‌های منتسب به شهرداری تهران تمامی ندارد. شایعه‌پراکنان برای تخریب مدیریت شهری دوره ششم از هر موضوع و سوژه‌ای سوءاستفاده می‌کنند. این بار چتر اخبار کذب را روی بوستان ولایت باز کرده‌اند و موضوع تخلیه زیرساخت‌های تفریحی را پیش کشیده و گفته‌اند که شهرداری تهران در روزهای اخیر توافقی نامشخص و مخفیانه با یک شرکت واسطه داشته و تمام زیرساخت‌های تفریحی را تخلیه کرده تا بخش عمده‌ای از مساحت ۲۷۰هکتاری بوستان ولایت را به معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری واگذار کند، اما ماجرا از اساس غلط است.شایعه‌پراکنان در ادامه برای تشویش اذهان عمومی عنوان کرده‌اند: «عجیب‌تر اینکه این توافق بلافاصله پس از شکست طیف سیاسی زاکانی در انتخابات صورت گرفته؛ به‌گونه‌ای که در اقدام بی‌سابقه و عجولانه، تنها ۷۲ساعت فرصت برای تخلیه و فسخ قرارداد پیمانکاران داده شده است که با توجه به تغییرات صورت‌گرفته در نهاد ریاست‌جمهوری این تصمیم عاجلانه محل سؤال و ابهام است.»

پیمانکاران مشغول فعالیت هستند

اما روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۱۹روایت متفاوتی از این خبر دارد و اصل ماجرا را در قالب جوابیه برای همشهری ارسال کرده است: «ضرورت دارد در راستای تنویر افکار عمومی درخصوص تخلیه زیرساخت‌های تفریحی بوستان ولایت مواردی بیان شود:
اول؛ در تمام بخش‌هایی که ادعا می‌شود، تعطیل یا تخلیه شده‌اند، پیمانکاران دارای قرارداد همچنان کمافی‌السابق مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به شهروندان هستند و هیچ‌گونه قراردادی فسخ نشده است.
دوم؛ موضوع توقف فعالیت در مجموعه کارتینگ هم صحت دارد، اما به‌دلیل اینکه چند ماهی است قرارداد پیمانکار با مجموعه به اتمام رسیده، هنوز قرارداد جدیدی با پیمانکار منعقد نشده است.
سوم؛ مجموعه اسب‌دوانی هم قرارداد ندارد.
نهایتا در حال حاضر ۲مجموعه اسب‌دوانی و کارتینگ، قراردادی با پیمانکاران و بهره‌برداران ندارند و مدیریت شهری در راستای جلوگیری از تضیع حقوق بیت‌المال به بهره‌بردارها اخطار تخلیه داده است. با وجود اخطارهای داده شده، بهره‌برداران تاکنون از تخلیه خودداری کرده‌اند. البته مدیریت شهری با جدیت پیگیر این موضوع است تا از حق و حقوق شهر و شهروندان صیانت شود.»

کد خبر 870514
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha