که در این صورت شهروندان میتوانند از تجریش تا راه آهن را یک ساعته طی کنند.
هاشمی تشکری تصریح کرد: عملیات آمادهسازی مسیر و خطوطی که در این مسیر تردد میکنند هماکنون آغاز شده و در تلاشیم تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید خط ویژه تردد اتوبوسها را در این مسیر راهاندازی کنیم و به مرور این خط تکمیل و تجهیزات لازم در مسیر و ایستگاهها نصب خواهد شد.
معاون شهردار تهران افزود: با توجه به وضعیت المانهای شهری در این معبر و فضاهای سبزی که در مسیر وجود دارد تلاش میشود با استفاده از ایستگاههای مناسب و بدون هرگونه آسیب به فضاهای سبز ایستگاهها نصب و احداث شود.
هاشمی تشکری تاکید کرد: با توجه به عرض کم خیابان ولیعصر نمیتوان در این مسیر از ایستگاههای وسط خیابان و اتوبوسهای چپ در، استفاده کرد به همین دلیل ایستگاههای این خط در دوطرف مسیر نصب خواهد شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: برنامهریزی لازم برای هوشمند ساختن تقاطعهای فاقد سیستم کنترل هوشمند (SCATS) نیز در این مسیر صورت گرفته است و سیستم بلیت الکترونیک هم مانند سایر خطوط سامانه اتوبوسهای تندرو در داخل ایستگاههای خط 4 راهاندازی خواهد شد.