مهم ترین اقدامات مدیریت شهری تهران را می توانید در سطح مناطق مشاهده کنید.شهروندان تهرانی به عنوان چشم شهرداری کم و کاستی‌های مناطق را می توانند باسامانه 137 درمیان بگذارند.

پیاده راه

همشهری آنلاین: این مشکلات در اسرع وقت به شهرداری مناطق اعلام شده و در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع آنها اقدام می شود.

منطقه یک

گلوگاه ترافیکی خیابان درکه در محدوده خانه معلم، با اجرای عملیات اصلاح هندسی رفع و باز شد.

منطقه۲

با بازنگری طرح ترافیکی خیابان پاتریس لومومبا، ۲۰۰پلاک ثبتی این خیابان بعد از ۴۰سال از بلاتکلیفی خارج می‌شود.

منطقه۳

اجرای کمی و کیفی طرح جامع مناسب‌سازی‌ معابر، بوستان‌ها و ساختمان‌های منطقه ویژه توان یابان با حضور و جمعی از مدیران شهری بررسی شد.

منطقه۴

اصلاح هندسی میدان پاکدامن به پایان رسید. در این طرح شعاع گردش خودروهای امدادی نظیر آتش‌نشانی اصلاح و از پارک حاشیه‌ای غیرمجاز در رینگ داخلی میدان جلوگیری خواهد شد.

منطقه۵

کارگاه روانشناسی مهارت‌های زندگی ویژه نوجوانان در سرای محله جنت‌آباد شمالی چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۲ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

منطقه۶

اصلاح هندسی خیابان به آفرین به‌زودی اجرا می‌شود. در این طرح این خیابان عریض شده و تابلوهای راهنمایی و رانندگی نیز به‌روزرسانی خواهد شد.

منطقه۷

پیاده‌روسازی خیابان ملک‌الشعرای‌بهار حدفاصل خیابان ورزنده تا خیابان طالقانی شامل ارتقای فضای سبز، پیاده‌روسازی، مرمت مجسمه ملک‌الشعرای بهار و همچنین جداره‌سازی‌ املاک به‌زودی انجام می‌شود.

منطقه۸

چهارمین هفته طرح نشاط و تعالی منطقه در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران با حضور ۱۱۰نفر از فرزندان کارکنان شهرداری برگزار شد.

منطقه۹

به‌مناسبت برگزاری دومین سوگواره آیینی «محرم شهر» تدابیر ویژه ترافیکی در میدان آزادی به اجرا گذاشته است. همچنین با توجه به پیش‌بینی پارک خودروهای مدعووین در محوطه پارکینگ تپه۲ و ۴، قطعات چمن‌کاری شده از فضای پارک خودورها با مینی‌نیوجرسی تفکیک شد.

منطقه۱۰

عملیات لایروبی و رسوب‌برداری کانال خیابان آزادی و ورودی‌های زیرگذر آزادی توسط اداره مسیل‌های منطقه انجام شد.

منطقه۱۱

دسترسی کوچه روحانی که سال‌ها از سمت خیابان مدرس مسدود بود پس از بررسی‌های صورت گرفته و اخذ تأییده‌های لازم از پلیس راهور و... بازگشایی شد.

کد خبر 871572
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha