ظاهراً گاریدو دوست دارد مهاجی در اختیار داشته باشد که هم قابلیت بازی در پست مهاجم نوک را داشته باشد هم بتواند به عنوان وینگر در پست 7 بازی کند.

گاریدو

به گزارش همشهری آنلاین در حالی که باشگاه پرسپولیس با یحیی عطیه‌الله برای پست دفاع چپ به توافق رسیده، به درخواست خوان گاریدو این تیم مشغول جست و جو برای خرید یک وینگر- مهاجم میکس است. سیستم خوان گاریدو مبتنی بر حضور دو مهاجم است اما مهاجم سایه دوم در این ترکیب صرفاً یک مهاجم 9 کلاسیک نیست و بیشتر باید ترکیبی از خصوصیات پست 7 و 9 را در اختیار داشته باشد. مرد ماتادور که در بازی‌های دوستانه از زوج علیپور و عیسی استفاده کرده، اکنون به عنوان شماره 9 روی علی علیپور حساب بازی می‌کند اما برای پست مهاجم سایه نتوانسته گزینه مد نظر خود را در اسکواد فعلی پرسپولیس پیدا کند و به دنبال گزینه خارجی برای این پست است.

ظاهراً گاریدو دوست دارد مهاجی در اختیار داشته باشد که هم قابلیت بازی در پست مهاجم نوک را داشته باشد هم بتواند به عنوان وینگر در پست 7 بازی کند. با این حال مهم‌ترین مشکل برای پرسپولیس علاوه بر پیدا کردن گزینه‌ای با خصوصیات و قیمتی مناسب، بحث سهمیه خارجی این باشگاه است. تقریباً یک ماه پیش سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد دو سهمیه خارجی‌اش به‌خاطر به حدنصاب نرسیدن بازی‌های نبیل باهویی و وحدت هنانوف کسر شده است. در همین راستا این باشگاه به تصمیم اتخاذ شده اعتراض کرد؛ چرا که پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند چون هنانوف تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس بوده پس قانونی که سازمان لیگ فصل پیش برای بازیکنان خارجی لیگ گذاشت (همراهی در بیش از 60 درصد زمان بازی‌ها) نباید شامل او شود. از طرفی غیبت‌های نبیل در برخی بازی‌های نیم‌فصل اول به‌خاطر مصدومیت بوده است.
اما تا الان سازمان لیگ تکلیف پرسپولیس را در این زمینه مشخص نکرده و این باشگاه فعلاً تا زمان روشن نشدن وضعیتش اقدامی نخواهد کرد.

کد خبر 872192

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • یا امام رضا ع IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    6 0
    چرا با وجود نا آماده بودن ورزشگاه آزادی لیگ برتر باید زودتر از اروپا و در مرداد شروع شود؟...