سرلک با کارنامه‌ای ناامیدکننده در ملوان به فکر بازگشت به پرسپولیس افتاد.

میلاد سرلک

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از عجیب‌ترین سوژه‌های نقل‌وانتقالات فوتبال ایران در این تابستان، میلاد سرلک است، بازیکنی که همه‌روزه نامش در رسانه‌ها دیده می‌شود و حجم اخبار منتشرشده در مورد او کم نیست اما عملا می‌توان گفت هیچ خبر جدیدی درباره او وجود ندارد چون وضعیتش از نخستین روز نقل‌وانتقالات تا به امروز هیچ تغییری نکرده است! سرلک یکی از ۲بازیکنی است که در نیم‌فصل لیگ گذشته برای گذراندن خدمت سربازی پرسپولیس را ترک کردند. نفر دوم محمد عمری بود که تازه داشت خودش را در پرسپولیس اثبات می‌کرد تا به‌عنوان یکی از ۱۶نفر اول روی او حساب شود ولی از این تیم جدا شد. عمری می‌توانست تا پایان فصل گذشته هم در پرسپولیس بماند و از ابتدای فصل جدید راهی خدمت سربازی شود اما از ترس اینکه در پایان فصل تعداد سربازها بیشتر و پیدا کردن تیم نظامی خوب سخت‌تر شود، در همان پنجره زمستانی پرسپولیس را به مقصد انزلی ترک کرد؛ تصمیمی که درست به‌نظر می‌رسید. عمری که با اهل فن در این مورد مشورت کرده بود، برای اجرا کردن تصمیمش محکم مقابل مدیران باشگاه ایستاد و حتی درگیری‌هایی را هم از سر گذراند. و اما میلاد سرلک...

برخلاف عمری در آن مقطع سرلک خیلی دوست نداشت پرسپولیس را ترک کند و از هر ترفندی که بلد بود برای ماندن استفاده کرد. او مدتی با استفاده از قانون سربازی ملی‌پوشان در پرسپولیس به بازی ادامه داد و خیلی‌ها با توجه به بازی‌های خیلی کم او در تیم‌ملی، دعوتش توسط امیر قلعه‌نویی و تعویق سربازی‌اش به‌خاطر همین دعوت را زیر سؤال می‌بردند. در نهایت اما سرلک در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ گذشته از پرسپولیس دل کند و راهی ملوان انزلی شد. تعداد بازی‌ها و دقایق حضور او در ترکیب ملوان، موضوع جالب توجهی است. میلاد فقط ۴بار در ترکیب اصلی ملوان قرار گرفت و ۲بار هم به‌عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت؛ جمعا ۳۳۰دقیقه حضور در میدان از مجموع ۱۳۵۰دقیقه‌ای که یک بازیکن می‌تواند در طول یک نیم‌فصل بازی کند. سرلک در این ۳۳۰دقیقه هیچ گل و پاس گلی هم نداشت. این در حالی بود که او در نیم‌فصل اول ۸۹۳دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد و در این تیم مدعی قهرمانی، تقریبا ۶۶درصد زمان مسابقات را در زمین بود.

از این آمارها کاملا مشخص بود که ملوانی‌ها چندان هم روی کمک این بازیکن حساب نکرده‌ بودند و سرلک هم آن‌قدر که در پرسپولیس انگیزه درخشیدن داشت در ملوان نداشت. رابطه این بازیکن با باشگاه ملوان در ابتدای فصل جاری ناامیدکننده‌تر هم شده است. سرلک در تمرینات انزلی‌چی‌ها شرکت نمی‌کند و کادر فنی ملوان هم دائما در حال تهدید او به حضور در پادگان‌های نظامی است. سرلک به‌دنبال دریافت کسری خدمت است و امید دارد با تکیه بر موضوع کفالت بتواند مدت‌زمان خدمتش را تا حدود زیادی کاهش دهد. گفته می‌شود کار او در این مسیر خوب پیش رفته و برای پایان دادن به خدمت سربازی‌اش کاملا امیدوار است. اما ملوانی‌ها هم دست‌بردار نیستند و سعی دارند این بازیکن را به تمرینات سفیدپوشان برگردانند. البته شاید هدف ملوانی‌ها فقط مقابله با بازیکنی است که اصلا برای کمک به تیم ملوان از خودش انگیزه نشان نداد. برنامه سرلک این است که از ابتدای فصل جدید در اختیار پرسپولیس باشد و ملوانی‌ها حتی اگر بتوانند مانع این اتفاق شوند، احتمالا در ترکیب خودشان جای خاصی را برای این هافبک دفاعی درنظر نمی‌گیرند.

کد خبر 872706
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha