شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴
۰ نفر

فیلم «پول و پارتی» به عنوان شانزدهمین ساخته‌ی جدید سعید سهیلی و با نویسندگی حسام سامری در ژانر کمدی، رمانتیک و خانوادگی تولید و درحال اکران در پرده سینماها است. موضوع این فیلم در ارتباط با دو جوانِ عاشق و مشکلاتی است که با آن روبرو می‌شوند. نقش این زوج عاشق را ساعد سهیلی و پردیس احمدیه ایفا می‌کنند.

فیلم سینمایی پول و پارتی

سینا مهراد که به عنوان هنرپیشه‌ی شناخته شده‌ی سینمای ایران سالها فعالیت کرده، مجری طرح این فیلم را بر عهده دارد.

به گفته سینا مهراد، مجری طرح فیلم پول و پارتی، بازیگرانی همچون امیر جعفری، هادی کاظمی، نیوشا ضیغمی، آزاده زارعی و مهدی هاشمی با هنرمندی داریوش فرهنگ در این فیلم نقش افرینی کرده‌اند.

با توجه به سابقه‌ی درخشان سعید سهیلی و جابه‌جا کردن رکوردهای فروش و جذب مخاطب سینمای ایران با سه‌گانه گشت ارشاد، و همینظور اسپانسری برند محبوب محصولات غذایی «خوشبخت» که با شعار «خوشبخت، در کنارهم» به تولید انواع محصولات غذایی می‌پردازد، پیش‌بینی می‌شود که فیلم «پول و پارتی» بتواند بار دیگر رکورد فروش و جذب مخاطب بالایی را به دست بیاورد.

مدیر روابط عمومی برند خوشبخت، ضمن اعلام همکاری این برند برای تولید فیلم پول و پارتی، گفت: این فیلم جزو جذاب‌ترین فیلم‌های سال‌های اخیر در ژانر کمدی، عاشقانه است و اکران آن در سینماهای سراسر کشور شروع شده است و امیدواریم که بینندگان عزیز از تماشای این فیلم لذت ببرند.

کد خبر 873132

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اخبار کسب و کار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha