طلایی ۲۱ ساله تکواندوی ایران در المپیک پاریس گفت: این تازه اول راه من است و ان‌شاء الله در المپیک های بعدی هم افتخارآفرینی کنم.

به گزارش همشهری آنلاین،  آرین سلیمی پس از کسب مدال با ارزش طلای المپیک، گفت: از همه مردم بابت حمایتشان و پیام‌های پر مهرشان تشکر می‌کنم. دست همه درد نکند. قربان دعاهای قشنگ شما مردم خوب ایران بروم. دم شما گرم. این مدال را به خانواده‌ام و بعدخانواده مرحوم زاهدی که رفیق خوبم بود و همه جا از او کمک گرفتم تقدیم می‌کنم. از استاد افلاکی که مثل پدر بالای سرم بود و همچنین مسئولان فدراسیون و مربیانم که از کودکی برایم زحمت کشیدند تشکر می کنم. 

دارنده مدال طلای المپیک، افزود: خدا خیلی کمکم کرد و از خدا ممنونم. دم خدا گرم! ‌حریفانم یکی از یکی سخت تر بودند اما هر چه جلوتر می‌آمدم کار سنگین‌تر می شد، مخصوصا حریفم از مکزیک که راند اول شاید سوال باشد چرا انقدر عقب می‌رفتم اما او با همه بدنش فشار زیادی به من وارد کرد که هنوز هم تمام بدن و گردنم درد می‌کند. او بی‌رحمانه مبارزه می کرد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرد به طلای المپیک برسد، گفت: تصویر پس زمینه گوشی من مدال طلای المپیک بود اما هیچوقت مطمئن نبودم چرا که می‌دانستم اگر خدا بخواهد طلا را نصیبم می‌کند. این شروع راه است. ان‌شاء الله در المپیک های بعدی هم افتخار آفرینی کنم.

کد خبر 873269

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha