کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین و نیمه سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی کشور از مسدود بودن در آزادراه تهران- شمال و محور چالوس خبر داد.

محدودیت تردد در جاده چالوس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، امیر معصومی وضعیت ترافیکی در محورهای برون‌شهری را تشریح کرد و گفت: آزادراه تهران- شمال و محور چالوس مسیر رفت و برگشت تا ساعت ۲۴ سه شنبه (مورخ ۲۳ مرداد) مسدود است.

وی افزود: محور کندوان واقع در استان مازندران از مورخ ۱۳ تا ۳۱ مردادماه، به صورت ۲۴ ساعته در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، به دلیل اجرای عملیات راهداری، محور فوق مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه امکان پذیر است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک روان در محورهای هراز، فیروزکوه و مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین- رشت خبر داد و افزود: ترافیک در آزادراه پردیس- تهران حدفاصل «کمرد» تا پل اتوبان شهید بابایی و محور قدیم بومهن- تهران محدوده جاجرود، آزادراه قزوین- کرج حدفاصل «ساسانی» تا پل «کلاک» سنگین و در آزادراه کرج- قزوین محدوده «مهرشهر» و محور شهریار- تهران محدوده شهر قدس نیمه سنگین گزارش شده است.

معصومی توضیح داد: محورهای چالوس و فیروزکوه دارای مه گرفتگی در ارتفاعات است.

وی افزود: محورهای هشتگرد- طالقان، کمربندی جدید خرانق- یزد، یزد- دربید، زرآباد- چاهان، فرعی سیاخ دانگون و دلگان- جلگه مسدود است.

کد خبر 873698

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha