سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.

آب و هوای ایران - هواشناسی - رگبار باران

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (سه‌شنبه) در برخی نقاط واقع در نیمه شمالی استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، ارتفاعات اردبیل، گلستان و خراسان شمالی و چهارشنبه در برخی نقاط ساحلی دریای خزر و خراسان شمالی رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه در برخی نقاط ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی و جمعه علاوه بر این مناطق، در نقاطی از آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات و دامنه‌های البرز، تهران و سمنان رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

شنبه بارش در سواحل دریای خزر و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز تشدید شده و در مناطقی از شمال غرب و مرکز نیز رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

طی ۵ روز آینده به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب و غرب کرمان و جنوب شرق فارس رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

در این مدت در برخی مناطق واقع در شمال شرق، شرق و جنوب شرق و پنجشنبه و جمعه در مناطقی از مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز، غرب و جنوب غرب در برخی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک رخ خواهد داد.

دریای عمان و تنگه هرمز امروز و فردا و دریای خزر پنجشنبه و جمعه مواج است.

کد خبر 873891

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha