چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
۰ نفر

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که چهار باشگاه مشمول حداکثر جریمه شده‌اند.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین، چندی پیش سازمان لیگ با تعیین مهلت مقرر برای ثبت قرارداد بازیکنان اعلام کرد که در غیر این صورت، جرایمی تا حداکثر ۵ میلیارد تومان در نظر گرفته خواهد شد.

در حالی که تنها ۳ باشکاه تا پیش از اعلام این جریمه قرارداد بازیکنان خود را ثبت کرده بودند، ۹ باشگاه دیگر از جمله پرسپولیس و سپاهان نیز به آنها پیوستند و قرارداد بازیکنان خود را ثبت کردند.

اما استقلال، شمس آذر، ملوان و هوادار در این مدت قرارداد حداقل ۱۶ بازیکن را ثبت نکردند تا مشمول جریمه سنگین کمیته انضباطی شوند.

جریمه ۲۰ میلیاردی استقلال و سه باشگاه!

سازمان لیگ با ارجاع این پرونده به کمیته انضباطی باعث شد تا این چهار باشگاه هر کدام ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان جریمه شوند که با جریمه ۵۰ میلیونی قبلی به پنج میلیارد تومان برسد.

البته باشگاه استقلال و سه باشگاه دیگر اجازه طرح این پرونده در کمیته استیناف را خواهند داشت و باید دید که حکم در کمیته استیناف شکسته خواهد شد یا خیر.

کد خبر 874259
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    0 0
    کمیته لنگی چپ و راست استقلال و بازیکنا و مربیش رو ، جریمه های میلیاردی کرده و فک کنم بودجشون رو میخوان از استقلال تامین کنن ... اینا بخاطر اهتراض بر حق استقلال و بازیکناش به قهرمانی فیک لنگی ها در سال گذشته هست ، در حالی که خود رئیس فدراسیون هم دچار عذاب وجدان شد و از استقلال بخاطر گرفتن قهرمانیش ، عذرخواهی کرد