شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با هفت‌هزار و ۳۴ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۹۹۸ هزار و ۱۱۸ واحد قرار گرفت.

بورس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه، ۲۴ مرداد با هفت‌هزار و ۳۴ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۹۹۸ هزار و ۱۱۸ واحد قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۶۹۴ واحد افزایش به ۶۳۳ هزار و ۱۴۷ واحد و شاخص قیمت هم‌وزن با ۳۷۱ واحد کاهش به ۳۳۹ هزار و ۱۴۹ واحد رسید.

امروز معامله‌گران در بورس تهران بیش از پنج میلیارد و ۱۵۶ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام بیش از ۱۱۹ هزار معامله به ارزش ۴۳ هزار و ۳۹ میلیارد ریال دادوستد کردند.

نمادهای «فملی، فولاد، نوری، شستا، شهنا، ویملت و شهدیس» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

برپایه این گزارش، شاخص کل فرابورس ایران در روز جاری با ۱۱ واحد افزایش به ۲۰ هزار و ۶۶۶ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس بیش از ۳ میلیارد و ۴۶۱ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۸۳ هزار و ۱۷۲ معامله داد و ستد کردند.

نمادهای «خاور، حسینا، آریا و ودی» بیشترین اثر مثبت و نمادهای «فزر، خدیزل و سامان» بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

کد خبر 874410

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    0 0
    این اسمش بورس نیست ... این دقیقا کوره ی پول سوزی هست که طراحی شده تا سرمایه اند بازنشستگان و مردم عادی رو دود کنه ... هر سال یک یا چند قانون طراحی میکنن که مالیات ها و عوارض و نرخ خوراک رو زیاد و سود شرکت ها رو کم میکنن ...و بعد از اون به بهانه کم شدن سود ، قیمت سهم ها رو تا هر جا که بخوان میکشن پایین ... به نظرم باید قید سرمایه ای که توی بورس گذاشتیم رو بزنیم و مثل کسی که ورشکسته شده از نو شروع کنیم و فکر کنیم که این سرمایه رو نداشتیم ... انشالله که یه روزی قیمت ها رشد های خوبی میکنن و پولمون رو میکشیم بیرون ... ولی فعلا جیب دولت خالی هست و بورس بهترین قلکی هست که دولت میتونه مخارجشو از اون تامین کنه