یک تحقیق تاکید می‌کند میزان جرائم جنسی از جمله تجاوز در ارتش آمریکا با آماری که پیشتر اعلام شده توافق فاحشی دارد.

ارتش آمریکا

به گزارش همشهری‌آنلاین؛ رویترز نوشت: بر اساس مطالعه جدیدی که به تازگی منتشر شده است، تعداد تجاوزهای جنسی در ارتش ایالات متحده احتمالاً به طور قابل توجهی بیشتر از تخمین های رسمی دولت است.

وزارت دفاع آمریکا حدود ۳۵۹۰۰ مورد تجاوز جنسی را در سال ۲۰۲۱ و ۲۹۰۰۰ مورد را در سال ۲۰۲۳ تخمین زده، اما نویسنده این مطالعه گفت که با استفاده از ترکیبی از داده های مستقل تخمین زده شده است که ۷۵۵۶۹ مورد تجاوز در سال ۲۰۲۱ و ۷۳۶۹۵ مورد در سال ۲۰۲۳ رخ داده که بیش از دو برابر بیشتر آمار رسمی وزارت دفاع است.

براساس تحقیقی که در پروژه هزینه‌های جنگ توسط موسسه واتسون دانشگاه براون برای امور بین الملل و امور عمومی انجام شده «به طور متوسط، تقریباً یک چهارم زنان و ۱.۹ درصد از مردان در طول سال های جنگ افغانستان از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۲۱ تجاوز جنسی را در ارتش تجربه کرده اند.» براساس این تحقیق زنان سیاه‌پوست و اقلیت‌های جنسی بیشتری میزان حملات جنسی را تجربه کرده‌اند.

گفتنی است در سال ۲۰۲۱، قانونگذاران ایالات متحده یک لایحه دفاعی را تصویب کردند که شامل بازنگری در سیستم قضایی نظامی و تصمیم گیری در مورد تعقیب پرونده های تجاوز جنسی یا آزار جنسی خارج از نفوذ یا رسیدگی فرماندهان نظامی بود.

کد خبر 874571
منبع: شفقنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
    0 0
    ارتش نجس ایالات تروریست آمریکا