بیرانوند پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان در هفته اول لیگ برتر در گفتگو با خبرنگاران گفت: به تیم بزرگ تراکتور و هواداران بزرگ‌شان تبریک می‌گویم. یک رکورد برای هواداران و باشگاه خوب تراکتور بود.

بیرانوند

به گزارش همشهری آنلین علیرضا بیرانوند در تابستان امسال قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد و در میان انتقادات شدید هواداران و پیشکسوتان این تیم راهی تراکتور شد تا در فصل جدید فوتبال خود را در تبریز و زیرنظر دراگان اسکوچیچ دنبال کند.

بیرانوند پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان در هفته اول لیگ برتر در گفتگو با خبرنگاران گفت: به تیم بزرگ تراکتور و هواداران بزرگ‌شان تبریک می‌گویم. یک رکورد برای هواداران و باشگاه خوب تراکتور بود. ۹ سال بود که همیشه اولین بازی‌شان را نمی‌بردند. به آنها تبریک می‌گویم. من قبل از بازی هم به بچه‌ها گفتم شروع خوب، پایان خوبی هم دارد. خدا را شکر می‌کنم که امروز این اتفاق افتاد. دست کادرفنی، بازیکنان، هواداران و کسانی را که امروز در کنار ما بودند، می‌بوسم. از هوادارانی که امروز ما را تتها نگداشتند، ممنونم. می‌دانم اگر راه نزدیک‌تر بود، خیلی بیشتر کمک می‌کردند.

او ادامه داد: مطمئنم که امروز هواداران تراکتور خیلی خوشحالند، چون ۹ سال دوست داشتند که بازی‌ اول‌شان را با برد شروع کنند. تبریک می‌گویم. ما هم مثل همیشه بعد از برد تنها یک روز فرصت داریم که خوشحالی کنیم. یک تیم خیلی خوب هستیم و قول می‌دهیم روز به روز پیشرفت کنیم و بهتر شویم. مطمئنم با بازیکنانی که داریم، می‌توانیم امسال اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

دروازه‌بان تراکتور در خصوص محبوبیت خود در بین هواداران این تیم گفت: نظر لطف‌شان است. دست تک تک‌شان را می‌بوسم. می‌دانم که سال خیلی سختی پیش‌رو داریم، به خصوص من، بچه‌ها و این تیم که باید در سه جبهه برای سربلندی و موفقیت باشگاه بزرگ تراکتور در سه جبهه بجنگیم. مطمئنم با بازیکنانی که تراکتور جذب کرده، هواداران، کادرفنی و رسانه‌ها انتظار دارند که این تیم یک مدعی خیلی خوب باشد. امیدوارم اتفاقات خیلی خوبی بیفتد و بتوانیم مردم تبریز را خوشحال کنیم.

وی افزود: اتفاقی که هواداران دوست دارند رخ بدهد، قهرمانی است. تیم‌های دیگر هم هستند و به هر حال سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند و بازیکنان خیلی خوبی آورده‌اند. این نشان می‌دهد که یک لیگ جذاب داریم. امروز هم نشان دادیم که در لیگ نخبگان بازی‌های خوبی خواهیم داشت. امیدوارم دل مردم و هواداران تراکتور را شاد کنیم. انشالله که حمایت‌مان کنند. من همیشه می‌گویم تیمی که در طول فصل کم ببازد، می‌تواند مدعی باشد؛ این را به بچه‌ها هم گفته‌ام. امیدوارم به نباختن عادت کنیم و روز به روز پیشرفت کنیم.

بیرانوند در مورد حواشی پیرامون او به دلیل فسخ قرارداد با پرسپولیس گفت: من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و تمام تمرکزم را روی تیمی می‌گذارم که در آن حضور دارم. الان تمرکزم کاملا برای تراکتور است و به چیزی توجه نمی‌کنم. مطمئنم که تمام کسانی که بیرون هستند و از من انتقاد فنی، اخلاقی و ... می‌کنند، حق دارند. به هر حال ما هم گاهی اوقات اشتباه می‌کنیم. ربات نیستیم که اشتباه نکنیم، ولی انقدر قوی هستیم و باید قوی فکر کنیم که اگر اشتباه کردیم بتوانیم ادامه بدهیم. شاید بیرانوند از نظر هواداران و رسانه‌ها یک اشتباه کرده باشد و اشتباهش هم شاید از لحاظ اخلاقی باشد. شاید به هوادارانی بی‌احترامی کرده باشم. من عذرخواهی می‌کنم اما به راهم ادامه می‌دهم و نشان داده‌ام هر چه بیشتر تمرکز کنم، می‌توانم موفق باشم.

کد خبر 874736

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    2 0
    #خائن
  • نوید DE ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    1 0
    شب دراز است وقلندر بیکار