در پی درخواست مبینا نعمت‌زاده از رئیس‌جمهور برای تحصیل بدون کنکور در رشته پزشکی یکی از دانشگاه‌های تهران (که البته امری غیرقانونی شناخته شده)؛ شهربانو منصوریان، قهرمان ووشوی جهان گفت که او هم بابت این همه سال افتخارآفرینی باید در رشته دندان‌پزشکی مجوز تحصیل بگیرد تا بتواند دور ورزش را خط بکشد.

به گزارش همشهری آنلاین، مبینا نعمت‌زاده با طعنه به رشته مدال‌آور ووشو گفت: خیلی از ورزشکاران که رشته‌شان در حد المپیک نیست و این موضوع به آن‌ها مربوط نمی‌شود، آمدند و انتقاد کردند. واقعا باعث تاسف است. شما خودت ورزشکار هستی و سختی‌های ورزش را کشیده‌ای.

این پینگ‌پنگ به همین نقطه ختم نشد و شهربانو منصوریان در جدیدترین اظهارات خود خطاب به جنجالی‌ترین مدال‌آور المپیک پاریس گفت: اولین زنی هستم که در المپیک آسیایی مدال گرفتم؛ هر رشته‌ای احترام خودش را دارد. اگر ما در المپیک باشیم، گل می‌کاریم و مثل کشتی و تکواندو مدال می‌آوریم.

کد خبر 874833
منبع: فرهیختگان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تورج IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    0 1
    بهرحال المپیکی شدن یک ورزش استاندارد هایی دارد که رشته ووشو ندارد ! خانم منصوری حداکثر میتواند دامپزشکی بخواند البته اگر یک ترم را هم بتواند به پایان برساند. مبینا جان با این مدال هم میتوانی گرین کارت آمریکا را بگیری و هم از دانشگاه های آمریکا بورسیه تحصیلی بگیری !