باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر با یک مدافع چپ برزیلی که عضو باشگاه باشاک شهیر ترکیه است به توافق رسیده است.

پرسپولیس

به گزارش همشری آنلاین پرسپولیس در اولین بازی خود در لیگ ۲۴ روز قبل به مصاف تیم ذوب‌آهن رفت و در نهایت با تساوی یک بر یک ورزشگاه امام خمینی(ره) شهر اراک را ترک کرد. نکته فنی قابل توجه در ترکیب پرسپولیس به همان منطقه چپ خط دفاعی برمی‌گشت که پرسپولیس با فروش عبدالکریم حسن در این منطقه از زمین دچار مشکل شده بود و نبود عبدالکریم حسن بیش از پیش به چشم آمد. با جدایی عبدالکریم حسن از پرسپولیس این تیم دفاع تخصصی چپ خود را از دست داد و به همین دلیل در بازی با ذوب‌آهن از وحید امیری در پست غیر تخصصی استفاده کرد که البته این مسأله با انتقادهایی هم همراه بود. از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس در چند وقت اخیر به دنبال جذب یک مدافع چپ بود اما مذاکرات برای جذب این بازیکن به سرانجام نمی‌رسید.

این مسائل دست به دست هم داد تا ضعف پرسپولیس در منطقه چپ خط دفاعی عیان شود و حالا با توجه به این موضوع، باشگاه پرسپولیس با قید فوریت از سوی گاریدو با یک مدافع چپ به توافق رسید و توانست به جذب یک دفاع چپ تخصصی نزدیک شود. باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر با یک مدافع چپ برزیلی به نام لوکاس لیما که عضو باشگاه باشاک شهیر ترکیه است به توافق رسیده بود اما عدم رضایت همسر این بازیکن به حضور وی در ایران منجر به منتفی شدن انتقال شد. با رایزنی‌های انجام شده و پا در میانی خانواده برخی از بازیکنان دیگر، سرانجام باشگاه پرسپولیس توانست خانواده لیما را برای حضور در ایران مجاب کند تا این مدافع در یک قدمی پیراهن سرخ قرار بگیرد.
این مدافع برزیلی سابقه حضور در لیگ‌های آسیایی و تیم الاهلی عربستان را نیز دارد. او فوتبالش را از برزیل و تیم مطرح اینترناسیونال آغاز کرد و حضور در تیم‌های گویاش، بوتافوگو، آروکا پرتغال و نانت فرانسه را در کارنامه دارد. این بازیکن فصل گذشته با تیم باشاک شهیر در سوپرلیگ ترکیه 32 بازی انجام داد و یک گل و دو پاس گل به ثبت رسانده است. این مدافع 32 سال سن و 179 سانتی متر قد دارد که علاوه بر بازی در دفاع چپ قابلیت بازی در پست دفاع راست را نیز دارد. لیما در قراردادش با باشگاه ترک بند فسخ دارد و با استناد به همین موضوع می‌تواند قرارداد خودش را با تیم ترک بدون پرداخت پولی فسخ کند. طولانی‌ترین دوران حضور این بازیکن در تیم نانت فرانسه بود که 105 بار پیراهن این تیم فرانسوی را بر تن کرد و حالا باید منتظر ماند و دید این مدافع چه زمانی وارد تهران خواهد شد تا تست‌های پزشکی‌اش را پشت سر بگذارد.

کد خبر 875061

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha