پس از درخشش علی قلی زاده در دیدار روز گذشته تیم فوتبال لخ پوزنان، رسانه های لهستانی به تمجید از این بازیکن پرداختند.

قلی زاده

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال لخ پوزنان در هفته پنجم لیگ لهستان روز گذشته موفق شد با یک گل حریف خود را از پیش رو بردارد. علی قلی زاده وینگر ایرانی لخ پوزنان در این بازی تنها پاس گل تیمش را داد و عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت و مورد تمجید رسانه‌های لهستانی قرار گرفت.

سایت «kanalsportowy» در رابطه با درخشش قلی زاده نوشت:علی قلی زاده بالاخره کلاس خود را نشان داد. این رسانه در ادامه مطلب خود آورده است: گران‌قیمت‌ترین بازیکن تیم «فردریکسن» (سرمربی تیم لخ پوزنان)، علی قلی‌زاده، با یک پاس عمقی عالی (آلفونسو سوسا) را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن پرتغالی موفق شد دروازه‌بان حریف، «دومینیک هلادون» را مغلوب کند. دروازه‌بان با اینکه توپ را لمس کرد، اما قدرت شوت سوسا اجازه نداد تا واکنش مؤثری نشان دهد.

شاگردان «نیلس فردریکسن» در دقیقه ۸۶ آن بازی فرصت پیروزی را از دست دادند، زمانی که علی قلی‌زاده توپ را به محوطه جریمه ارسال کرد، اما «برایان فابیما» در نزدیکی دروازه نتوانست از این فرصت استفاده کند.

پاس گل ستاره محبوب هوارادان پرسپولیس همه چیز را خراب کرد | خرید سخت تر شد

سایت «weszlo» نیز به تمجید از قلی زاده پرداخت و در رابطه با او نوشت: اتفاقی کم‌نظیر، پاس گل قلی‌زاده در «اکستراکلاسا»؛ این رسانه در ادامه مطلب خود آورده است: سیزده ماه و نیم طول کشید تا علی قلی‌زاده اولین پاس گل خود را در لیگ اکستراکلاسا ثبت کند. این مدت زمانی بود که از انتقال رکوردشکن او به لخ پوزنان گذشته است. اما سرانجام او توانست این کار را در دیدار مقابل زاگلبیه لوبین انجام دهد.

علی قلی‌زاده در تاریخ یک ژوئیه سال گذشته به لخ پوزنان پیوست. این باشگاه برای جذب او ۱.۸ میلیون یورو هزینه کرد. تا به امروز، او نه گلی به ثمر رسانده و نه پاسی داده بود، اما چندین بار نمایش‌های ناامیدکننده‌ای ارائه کرده بود. بازی مقابل زاگلبیه لوبین هفدهمین حضور او با لباس تیم پوزنان بود و سرانجام توانست تأثیری ملموس از خود نشان دهد.

قلی‌زاده حتی هفته گذشته پس از ورود از روی نیمکت هم عملکرد خوبی داشت. در بازی مقابل زاگلبیه لوبین، مربی نیلس فردریکسن او را در ترکیب اصلی قرار داد و انتخاب درستی کرد. این بازیکن ایرانی یک پاس عمقی به محوطه جریمه برای آلفونسو سوسا ارسال کرد که سوسا آن را با یک شوت دقیق به گل تبدیل کرد.

پاس گل ستاره محبوب هوارادان پرسپولیس همه چیز را خراب کرد | خرید سخت تر شد

لازم به ذکر است که مدیران باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر تماس‌هایی را با باشگاه لخ پوزنان برای جذب علی قلی زاده انجام داده اند اما با توجه به درخشش این بازیکن در دیدار روز گذشته تیمش، ممکن است مدیران و کادر فنی لخ پوزنان به راحتی اجازه جدایی به وینگر ایرانی خود را ندهند.

کد خبر 875122
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha