حضور هافبک تیم ملی ازبکستان در ترکیب ابتدایی این تیم برای بازی با تراکتور با بازگشت این بازیکن به فرم ایده آل رقم خواهد خورد.

اورونوف

به گزارش همشهری آنلاین، دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و پرسپولیس پنجشنبه اول شهریورماه ۱۴۰۳ در هفته دوم رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر برگزار می‌شود. پرسپولیس که در هفته نخست تن به تساوی یک - یک مقابل ذوب آهن اصفهان داد برای کاهش اختلاف امتیاز خود با رقیبان سنتی نتیجه ای جز پیروزی در تبریز نمی‌خواهد.

خوان کارلوس گاریدو که از عملکرد سرخپوشان پایتخت در هفته اول به دلیل کسب یک امتیاز رضایت نداشت تصمیم قطعی برای تغییر در ترکیب تیمش را گرفته است. از این رو اوستون ارونوف هافبک تیم ملی ازبکستان که به دلیل حضور در بازی های المپیک در تمرینات پیش فصل پرسپولیس حضور کمرنگی داشت بار دیگر به ترکیب پرسپولیس باز خواهد گشت.

ارونوف که در بازی با ذوب آهن تنها ۳۰ دقیقه به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد توانست بار تهاجمی پرسپولیس را بر دوش بکشد اما نتوانست مقدمات اولین برد تیمش در بازی نخست فصل را فراهم کند.

گاریدو در حالی قصد تغییر در جمع هافبک‌های میانی خود را دارد که سعید صادقی در هفته اول برای تیمش گلزنی کرد تا کار سرمربی را برای نیمکت نشینی سخت کند.

حالا باید منتظر ماند و دید سرمربی اسپانیایی چه استفاده ای از هافبک ملی پوش ازبکستانی در ترکیب این تیم خواهد کرد.

همچنین امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس به دلیل ادامه دوران نقاهت مصدومیت خود نمی‌تواند برای تراکتور تبریز بازی کند تا تنها غایب این تیم برای دیدار با شاگردان دراگان اسکوچیچ در تراکتور تبریز باشد.

کد خبر 875823
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha