روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد، هکرهای ضدصهیونیستی که عمدتاً وابسته به ایران هستند، در بحبوحه تلاش اسرائیل برای جلوگیری از افشای اطلاعات، حجم گسترده‌ای از داده‌های طبقه‌بندی‌شده را منتشر کرده‌اند.

هکر ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایران، به گفته این روزنامه، این افشاگری‌ها شامل ده‌ها هزار سند و ایمیل حساس به سرقت رفته از نهادهای اسرائیلی از جمله وزارت رژیم صهیونیستی است.

بنابر گزارش هاآرتص، از زمان آغاز جنگ طوفان‌الاقصی، طیف وسیعی از نهادها و مؤسسات نظامی و دفاعی گرفته تا بیمارستان‌ها و وزارتخانه‌های دولتی رژیم صهیونیستی، مورد حمله سایبری هکرها قرار گرفته‌اند. گستردگی این حمله‌ها به حدی بوده که زیرساخت‌های امنیت سایبری رژیم صهیونیستی را به صورت قابل توجهی تحت تأثیر قرار داده است.

به‌رغم اینکه میزان واقعی حجم آسیب به امنیت و اقتصاد اسرائیل ناشی از این حمله‌های سایبری هنوز به صورت کامل مشخص نیست، اما هک نهادها و افشای اطلاعات آنها توسط هکرها، شدیدترین خسارت را در تاریخ رژیم صهیونیستی رقم زده است؛ آن‌هم در شرایطی که رژیم صهیونیستی سرمایه‌گذاری هنگفتی را در ارتباط با اقدامات دفاعی امنیت سایبری انجام داده است.

هاآرتص همچنین مدعی شده، پس از سرقت اطلاعات حساس اسرائیل توسط ایران، رژیم صهیونیستی در تلاش است تا شبکه اینترنت در سرزمین‌های اشغالی را سانسور کند. اما به نظر نویسنده هاآرتص، این اقدامات صرفاً جنگی بیهوده برای مقابله با افشای اطلاعات است که مقامات رژیم صهیونیستی به راه انداخته‌اند.

کد خبر 876339
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۱
    2 3
    اسرائیل و متحدانش به خوبی میدانند که اگر توافق صلح انجام نشود یک جنگ منطقه ای بزرگ در پیش خواهند داشت با میلیون ها کشته