یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱
۰ نفر

اینکه یک جای تفریحی در قلب اروپا فقط مختص زنان باشد، شاید کمی عجیب به‌نظر برسد، اما در فرانسه یک کمپ تابستانی فقط برای زنان تأسیس شده که برخلاف انتظار، حسابی هم از آن استقبال شده است.

ورود آقایان به این بخش فرانسه ممنوع شد!

به گزارش همشهری آنلاین، کمپ شاتو در کوئرسی فرانسه دومین سالی است که فعالیت می‌کند و آنطور که مدیرعامل آن می‌گوید: دلیل راه‌اندازی آن ارائه یک تجربه تابستانی شاد برای زنان بوده است. او می‌گوید: «ما کمپ شاتو را با این ایده ایجاد کردیم که زنان بتوانند در این محیط فقط استراحت کرده و هر کاری که برایشان شادی و آرامش به ارمغان می‌آورد را انجام دهند. در واقع این یک احساس تسکین فوری است زیرا بیشتر زنان، حتی زمانی که در تعطیلات هستند، همه‌چیز را سازماندهی می‌کنند. اما در کمپ شاتو تنها چیزی که باید به آن فکر کنند و برایش تصمیم بگیرند این است که آیا زمان استراحت است یا بازی.»

هرکسی می‌تواند ۶ روز در این کمپ زندگی کرده و کارهایی مثل تهیه غذا، شمع‌سازی، چشیدن پنیر، اسب‌سواری و یوگا را انجام دهد یا اینکه کل روز را استراحت کند؛ چون هیچ خبری از سرگرمی‌های سازمان یافته در این کمپ وجود ندارد. وعده شام هم در این استراحتگاه به‌طور دسته جمعی هر روز عصر در سالن بزرگ سرو می‌شود.

بیشتر بخوانید:

این کمپ میزبان زنان از هر قشر، هر سن و از هر کشوری است و جالب است بدانید که حدود ۱۱هزار نفر برای شرکت در این کمپ در سال آینده ثبت نام کرده‌اند و مسئولان کمپ امیدوارند که بتوانند فضای این محیط را گسترش دهند تا میزبان تعداد بیشتری از زنان باشند.

اقامت ۵شب و ۶روزه در این کمپ هزینه ۲۱۷۸یورویی دارد که شامل همه امکانات این محیط می‌شود. مدیرعامل کمپ شاتو معتقد است که این قیمت برای همه اقشار مناسب است و با اینکه می‌شد قیمت بالاتری برای آن درنظر گرفت، اما آنها می‌خواهند که این تفریح تابستانی برای همه مقرون ‌به ‌صرفه باشد و نه فقط افرادی با درآمد بالا، بلکه همه زنان بتوانند از آن بهره ببرند.

کد خبر 876838

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha