شهردار منطقه۸ گفت: ایمن‌سازی تقاطع خیابان‌های جانبازان_دردشت در منطقه۸، با عملیات اصلاح هندسی و احداث ۶۰۰ مترمربع گذرگاه عابر پیاده به اتمام رسید.

دردشت

همشهری آنلاین- فاطمه تنهایی شهردار منطقه با اشاره به نقش مهم تقاطع‌ها در عملکرد شبکه معابر شهری در سطح منطقه بیان کرد: یکی از دغدغه‌ها و الویت‌های حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه، افزایش ایمنی و کاهش بار ترافیکی معابر محلی با عملکرد مناسب تقاطع‌ها و رفع گره‌ها با استفاده از اصلاحات هندسی است، که این اقدامات در معابر محلی نواحی سه‌گانه در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه قرار دارد.

تنهایی در ادامه افزود: در این راستا اجرای عملیات اصلاح هندسی در تقاطع خیابان‌های جانبازان_دردشت به عنوان یکی از معابر محلی پر ازدحام در ناحیه یک، با جدول‌گذاری، خشکه‌چینی، تثبیت با مصالح دائمی و احداث گذرگاه عابر پیاده به مساحت ۶۰۰ مترمربع در راستای کاهش بار ترافیکی این محدوده اجرایی شد.

به گفته شهردار منطقه در ادامه نیز در این عملیات نصب علائم ترافیکی شامل تابلوخطرنما، بشکه و استوانه ایمنی و بهسازی و برنامه‌ریزی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی این محدوده انجام شده است.

کد خبر 876960
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha