مراسم تکریم و معارفه وزرای کشور دولت‌های سیزدهم و چهاردهم با حضور دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور در محل وزارت کشور برگزار شد.

معارفه مومنی وزیر کشور

به گزارش همشهری‌آنلاین، مراسم تکریم احمد وحیدی وزیر کشور دولت سیزدهم و معارفه اسکندر مؤمنی وزیر کشور دولت چهاردهم با حضور مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد؛ در این مراسم معاونان وزرا و استانداران نیز حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم احمدی وحیدی وزیر کشور دولت سیزدهم به پزشکیان در خصوص انتخاب اسکندر مؤمنی تبریک گفت و از تمام استانداران خود که در طول دوران انتخابات زحمت کشیدند و دوره بسیار فعالی را پشت سر گذاشتند تشکر کرد و در موقعیت بسیار حساس و خطیر کنونی کشور آرزوی توفیق برای دولت چهاردهم کرد.

وی در پایان صحبت‌های خود به وفاق ملی که پزشکیان از آن بسیار سخن می‌گوید، پرداخت و گفت: این شعار بسیار ارزشمند بوده و ریشه در اسلام دارد.

وزیر کلیدی کابینه با حضور پرشکیان معرفی شد + عکس | این بار وزیر به جای رئیس جمهور از نهج البلاغه گفت

پس از صحبت‌های وحیدی نماهنگی از فعالیت‌های شبانه‌روزی وزیر کشور از جمله؛ سفرهای استاتی، دیدار با خانواده شهدا و اقدامات برای حجاب و عفاف و…‌ به نمایش گذاشته شد.

در ادامه این مراسم نیز اسکندر مؤمنی وزیر کشور اظهار کرد: امروز کشور ما بیشتر از هر زمان دیگری به آرامش، وفاق و همبستگی ملی نیاز دارد. فرمانداران، استانداران بهترین نقش را در این زمینه دارند. اصلی‌ترین اولویت ما حفظ کرامت در همه امور است.

وی به نامه امام علی(ع) به مالک پرداخت و گفت: ستون دین، وحدت است؛ افزایش همبستگی و اعتماد مردم به کارگزاران نظام زمینه افزایش مشارکت خواهد بود. استانداران نباید لحظه‌ای از خدمت رسانی غافل شوند و مردم هم باید احساس امنیت داشته باشند.

کسانی که بدون دلیل موجه بالا رفته اند پایین می آیند | بنده یک اصولگرا هستم اما...

کد خبر 877039
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    6 0
    با شیوه نهج‌البلاغه آمدند و ای کاش همین‌گونه عمل کنند