تحقیقات در پرونده یکی از عجیب‌ترین‌های قتل‌های پایتخت که در آن پسری جوان با تزریق سم مار به قتل رسیده بود، تکمیل و به صدور کیفرخواست منجر شد. عامل این جنایت مرد مارگیری بود که شگرد منحصربه‌فردی برای ارتکاب جنایت داشت و استخدام شده بود تا قتلی مرتکب شود که هیچ ردی و سرنخی در آن پیدا نشود.

متهم

همشهری آنلاین - حوادث: مقتول پسری جوان به نام علی و صاحب کافی شاپی در یکی از مناطق تهران بود که مهرماه سال گذشته به طرز مشکوکی جان باخت. مدتی بعد پزشکی قانونی اعلام کرد سم عجیبی وارد بدن علی و باعث مرگش شده است بررسی دوربین‌های مداربسته‌ نشان می داد که وقتی علی محل کارش را ترک کرد، سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت از کنار او رد شده و یکی از آنها به علی تنه زده اما بعد عذخواهی کرده و از آنجا دور شده است.

بنابراین ماموران احتمال دادند که موتورسواری که به مقتول تنه زده بود، با سرنگ سم مرگبار را به بدن او تزریق کرده بود.

تحقیقات تیم جنایی نشان داد که مقتول و پدرش با عموی خود دچار اختلاف ۴۰ میلیاردی شده بودند. در ادامه تحقیقات مشخص شد که عموی علی طراح نقشه جنایت بوده و برای اجرای این سناریو، قاتلانی اجیر کرده است. اجیر شده ها نیز به شهر شیراز رفته بودند تا فرد دیگری را با سم مار به قتل برسانند اما پیش از جنایت دوم دستگیر شدند. عامل جنایت نیز اعتراف کرد که از سوی عموی علی اجیر شده تا با تزریق سم مار، جان مقتول را بگیرد. این فرد خودش مارگیر بود که می‌خواست شگرد منحصر به فردی برای جنایت داشته باشد و قتل خاصی را رقم بزند.

با اعتراف وی، عموی مقتول و ۳ نفری که با وی در جنایت همکاری داشتند دستگیر شدند. با گذشت حدود یک سال از قتل، تحقیقات در این پرونده تکمیل شد. اولیای دم خواستار اشد مجازات برای عاملان قتل شدند و بازپرس جنایی برای مرد مارگیر به اتهام مباشرت در قتل عمدی و برای عمو و ۳ همدست دیگر وی به اتهام معاونت در قتل عمدی، ‌کیفرخواست صادر کرد تا متهمان به زودی در دادگاه کیفری پای میز محاکمه بروند.

کد خبر 877127

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha