استقلال در این مدت حواشی زیادی را تجربه کرده است و یکی از این موضوعات، تمدید خودکار قرارداد محمدحسین مرادمند بود.

مرادمند

به گزارش همشهری آنلاین پس از پایان لیگ بیست‌وسوم، مرادمند عزم خود را برای جدایی از استقلال جزم کرد اما مدیریت باشگاه که می‌ترسید این بازیکن راهی پرسپولیس شود، با ارسال نوتیسی قرارداد مرادمند را تمدید کرد.

محمدحسین مرادمند از رقم قرارداد خود و البته اقدام باشگاه استقلال راضی نبود و برای همین طی مکالمه‌ای با فرشید سمیعی به او گفت در تمرینات شرکت نمی‌کند و تا ریال آخر قراردادش را هم می‌خواهد!

جواد نکونام هم که به جزییات این ماجرا پی برده بود، اعلام کرد نیازی به مرادمند ندارد اما حالا مثل اینکه ورق برای این مدافع گلزن برگشته است.

خط دفاعی استقلال در ۲ دیدار ابتدایی لیگ بیست‌وچهارم ثبات لازم را نداشت و همین موضوع باعث شد نکونام با پشیمانی غیرمستقیم به سمیعی اعلام کند بار دیگر سراغ مرادمند برود و این بازیکن را برگرداند.

مدیرعامل فعلی استقلال یعنی فرشید هاشم سمیعی هم اقدام به فسخ قرارداد مرادمند در سازمان لیگ کرد و قرار است قرارداد جدیدی با این بازیکن منعقد شود.

طبق شنیده‌ها رقم این قرارداد از رقم گذشته بیشتر است و برای همین مرادمند در تمرین دیروز استقلال حضور داشته است.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد محمدحسین مرادمند دوباره با پیراهن استقلال در مستطیل سبز حاضر خواهد شد تا شاید عملکرد خط دفاعی استقلال بهتر شود.

کد خبر 877542

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید کهنه‌سرباز تاج‌کبیر US ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
    2 0
    درحالیکه استقلال درخط حمله و مهاجم نوک دچار مشکل هست بفکر تقویت خط دفاعی تیم استقلال هست مگرمیشه برای استقلال که در لیگ برتر فوتبال کشورمان و جام حذفی و لیگ نخبگان آسیا حضور دارند فقط یک مهاجم نوک داشته باشد بلانکو به تنهایی جوابگوی مشکلات خط آنش استقلال نیست جذب بازیکن نوک از نان‌شب واجب‌تر هست
  • خسرو IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
    2 3
    مربی که تشخیص درستی از بازیکنان نداشته باشد آبکی است سانتر از جناحین مربوط به گذشته است، ملوان 2تا توپ آورد وهردو را گل کرد. زرشک به این دفاع
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
    1 0
    بهترین بازیکن هست دفاع استقلال مشکل دارد وواقعا به ایشان نیاز دارد.