تیم فوتبال رئال مادرید نمی‌تواند تیم‌های اسپانیایی را ببرد و وقفه فیفادی زمان مناسبی برای برطرف کردن نقاط ضعف تیم آنچلوتی است.

رئال - لاس پالماس

به گزارش همشهری‌آنلاین، قبلا مربیان و باشگاه‌ها با رسیدن فیفادی عزا می‌گرفتند. این‌بار آنچلوتی باید خوشحال باشد که وقفه‌ای دوهفته‌ای در راه است. با این وقفه، سرمربی ایتالیایی رئال‌مادرید می‌تواند ۳دیدار ضعیف تیمش در لالیگا را بررسی کند و برای ادامه راه چاره‌ای بیندیشد. کارلتو فصل پیش توانست تیمش را بدون مهاجم نوک و یکی از ۲مدافع میانی به موفقیت‌های زیادی برساند. او سیستم رئال را تغییر داده و دومهاجمه کرده بود و گاهی با فرستادن خوسلو به زمین، بازی هوایی را هم آزمایش می‌کرد. این فصل با آمدن امباپه و همینطور خداحافظی تونی کروس، دوباره اوضاع پیچیده شده و آنچلوتی باید فکری به حال تیمش کند.

رئال در ۳هفته ابتدایی لیگ درحالی‌که بارسا هر سه هفته ۲بر یک برنده شده، ۲مساوی به حریفان نسبتا ضعیف خود داده است و فقط یک پیروزی مقابل وایادولید داشته. رایووایکانو و لاس‌پالماس توانستند با چیدن اتوبوس دوطبقه از رئال مساوی بگیرند. تیم کارلتو بدون کروس راه‌های زیادی برای رسیدن به دروازه حریفان و خلق موقعیت گل ندارد. البته مقابل لاس‌پالماس این سیلسن بود که موقعیت‌های زیادی را از مهاجمان حریف گرفت اما درمجموع، تیم کهکشانی جدید چنگی به دل نمی‌زند. آنها فعلا باید بازی فردا مقابل بتیس را ‌به‌سلامت رد کنند.

در بازی با لاس‌پالماس که یک – یک به پایان رسید، گل تساوی رئال را وینیسیوس از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد. او پنالتی‌زن اول این فصل است اما مارکا گزارش داده که در باشگاه علت افت او را پیشنهاد وسوسه‌انگیز الهلال می‌دانند. وینی در ۱۸بازی اخیر خود برای رئال روی ۱۸گل تأثیر مستقیم داشته؛ ۱۳گل و ۵پاس‌گل اما هنوز عملکردش مثل ۲-۳فصل اخیر نبوده. او در این ۱۸بازی قهرمان ۳جام مختلف (لالیگا، لیگ قهرمانان و سوپرکاپ اروپا) شده.

عقب‌افتادن ۴امتیاز از بارسا نگران‌کننده است. رئال تنها یک فصل درحالی‌که طی ۳هفته نخست ۴امتیاز از صدرنشین عقب افتاده بود، در پایان فصل قهرمان شد. این قهرمانی به فصل ۲۰-۲۰۱۹ و به دوران مربیگری زیدان برمی‌گردد.

رئالی‌ها فصل پیش تا هفته نهم تنها یک شکست داشتند و ۳امتیاز از دست داده بودند. این فصل در ۳هفته نخست، ۴امتیاز از دست رفته.

رئال‌مادرید در ۶۲بازی اخیر در تمامی رقابت‌ها فقط ۲بازی را باخته است؛ ۶۲بازی، ۴۵برد، ۱۵تساوی و ۲باخت.امباپه همچنان در لالیگا موفق به گلزنی نشده. او در بازی با لاس‌پالماس ۹شوت زد که همگی بی‌حاصل بودند. بازیکنان کهکشانی که در دوران فلورنتینو پرس به رئال آمده‌اند، هر کدام به این تعداد بازی برای زدن نخستین گل خود نیاز داشتند؛ فیگو، رونالدو، بکام، کریستیانو، بیل‌ و جود بلینگام در بازی اول به گل رسیدند، زیدان و بنزما بعد از ۳مسابقه گل زدند و کاکا، خامس رودریگس و ادن آزار در بازی چهارم.

امباپه فعلا ۱۷شوت در ۳بازی لالیگایی زده، بدون گل. او در سوپرجام اروپا برای رئال گل زده بود. شاید بهتر بود وینیسیوس پنالتی را به کیلیان می‌داد.

کد خبر 878148
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha