رئال هنوز تا رسیدن به تیم ترسناکی که از آن انتظار می‌رود فاصله دارد اما رو به بهبود است.

رئال مادرید

به گزارش همشهری‌آنلاین، رئال‌مادرید نخستین پیروزی لالیگایی‌اش را با برد ۳بر صفر مقابل وایادولید جشن گرفت اما امباپه و وینیسیوس باز هم در گلزنی ناکام ماندند. برخلاف این دو اندریک نخستین بازی‌اش را در لیگ انجام داد و با یک پاس صحیح و یک شوت موفق شد نام خود را بین گلزنان تاریخ باشگاه ثبت کند. بازیکن برزیلی دقیقه۸۶ وارد زمین شد و دقیقه۹۶ نخستین گلش را زد. او جوان‌ترین بازیکن خارجی تاریخ باشگاه شد که موفق به گلزنی برای این تیم می‌شود و سومین گلزن جوان تاریخ رئال در نخستین بازی برای این تیم. رکورد قبلی دست واران با ۱۸سال و ۱۵۲روز سن بود.

جوان‌ترین بازیکنانی که در نخستین بازی‌شان برای رئال‌مادرید گل زده‌اند: ریورا با ۱۷سال و ۱۱۱روز سن در سال ۱۹۹۵، رائول با ۱۷سال و ۱۳۱روز سن در سال۱۹۹۴و اندریک با ۱۸سال و ۳۵روز سن.

اندریک پس از مسی و فابیو پینتو، سومین بازیکن جوان تاریخ آمریکای‌جنوبی است که در لالیگا گل می‌زند.

در ۲بازی اول اندریک در سانتیاگو برنابئو، او با ۲شوت اول خود ۲گل به ثمر رساند؛ با برزیل مقابل اسپانیا، با رئال‌مادرید مقابل وایادولید.

براهیم دیاس یک گل زد و یک پاس‌گل داد. او از زمانی که به رئال‌مادرید برگشته ۲۰۹۷دقیقه بازی کرده و ۱۳گل و ۱۰پاس گل ثبت کرده؛ هر ۹۱.۱دقیقه یک مشارکت در گل. او در ۵بازی گذشته ۱۹۸دقیقه بازی کرده و ۳گل و ۳پاس گل داشته. آمار براهیم با پیراهن رئال‌مادرید: ۶۷بازی، ۱۴گل و ۱۲پاس گل.

والورده نخستین بازیکن اروگوئه‌ای پس از دامیان سوارس (در بازی ختافه مقابل اسپانیول در ۱۵آوریل ۲۰۱۸) است که از روی ضربه ایستگاهی غیرمستقیم در لالیگا گل می‌زند. پس از گلی که روبرتو کارلوس سال ۲۰۰۶زد، این برای نخستین بار بود که رئال در لالیگا ضربه آزاد غیرمستقیم خارج از محوطه جریمه را گل کرد.

رئال به ۳۴بازی پیاپی بدون شکست در لالیگا رسید. رئال‌مادرید در ۶۱بازی آخر بازی خود در تمامی رقابت‌ها فقط ۲بازی را باخته است و هر دو این شکست‌ها مقابل اتلتیکومادرید بوده. آمار بازی‌های رئال: ۶۱مسابقه، ۴۵برد، ۲باخت و ۱۴مساوی.

خبر آخر درباره رئال این است‌که نیکو پاس، هافبک آرژانتینی این تیم به کومو ایتالیا پیوست؛ با انتقالی دائمی به ارزش ۶میلیون یورو. رئال ۵۰ درصد حق فروش به علاوه بند بازخریدش را دارد.

کد خبر 877303
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha