شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
۱ نفر

سرخابی‌های پایتخت که طبق اعلام حامد مؤمنی معاون دبیرکل فدراسیون تنها دو روز برای اعلام نهایی ورزشگاه‌های محل میزبانی خود به AFC فرصت دارند ناچار به انتخاب ورزشگاه شهدای شهر قدس در تهران هستند

رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین مدیران ورزشگاه آزادی تهران که وعده بازسازی و مرمت این استادیوم تا اواسط شهریورماه را داده بودند با نزدیک شدن به روزهای تحویل اعلام کردند حداقل تا پایان آذرماه نمی‌توانند میزبانی کنند.

همین امر کافی بود تا پرسپولیس و استقلال پس از تیم ملی ایران قید میزبانی در رقابت‌های بین‌المللی را بزنند و دنبال ورزشگاه برای میزبانی در بازی‌های اول و دوم در لیگ نخبگان آسیا باشند. از این رو جلسه فوری در ورزشگاه شهر قدس برگزار شد تا تکلیف میزبانی آنها از رقیبان قدرتمند اسیایی روشن شود.

سرخابی‌های پایتخت که طبق اعلام حامد مؤمنی معاون دبیرکل فدراسیون تنها دو روز برای اعلام نهایی ورزشگاه‌های محل میزبانی خود به AFC فرصت دارند ناچار به انتخاب ورزشگاه شهدای شهر قدس در تهران هستند مگر اینکه تصمیم بگیرند در شهری جز تهران میزبانی خود را انجام دهند.

استقلال که به طور رسمی ورزشگاه آزادی و شهدای شهر قدس را به عنوان دو گزینه خود برای میزبانی در آسیا معرفی کرده است که با توجه به ادامه عملیات بازسازی آزادی چاره‌ای جز بازی مقابل الغرافه قطر و النصر عربستان در قلعه حسن خان ندارد.

در حقیقت آبی‌پوشان پایتخت باید میزبانی بزرگترین اسم‌های فوتبال دنیا در ورزشگاه شهدای شهر قدسی باشند که ظرفیت اسمی ۱۲ هزار نفری دارد اما ۸ هزار تماشاگر بیشتر نمی‌پذیرد.

حضور کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، الکس تلس، امریک لاپورت، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو و تالیسکا و… در ورزشگاه شهر قدس یکی از بزرگترین چالش‌های فوتبال کشور است که بی شک ابعاد مهم داخلی و خارجی برای فوتبال و حتی ورزش کشور به همراه خواهد داشت.

باید دید آیا فدراسیون فوتبال در تعامل با باشگاه‌ها شهر قدس را برای میزبانی از سوپر ستاره فوتبال دنیا کریس رونالدو اعلام می‌کند یا ظرف دو روز آینده اتفاقات دیگری رخ خواهد داد تا محل میزبانی از قلعه حسن خان به شهر دیگری منتقل شود.

کد خبر 878245

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • M IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    7 2
    خیلی دلتون بخواد تو شهرقدس بازی کنید درضمن مگه استادیوم شهرقدس چه مشکلی داره که اینقدر دارین جنجال به پا میکنین تا هرجوری شده بازی اینجا برگزارنشه
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    2 0
    منم چندبار رفتم قلعه حسن خان
  • Akbat IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    3 0
    واقعا ورزشگاه خوبی هست و مشکلی برا بازیهای داخلی وخارجی نداره رونالدو باشه یا مسی یا هر ستاره دیگه مهم کیفیت زمین و ورزشگاه هست که داره و مورد تایید قرار گرفته
  • جلیل IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    0 1
    جمع کنید مسخره بازی رو آنقدر آبروریزی نکنید یکدفعه ببرید زمین خاکی