ورزشگاه شهدای شهر قدس (به انگلیسی :Quds Martyrs Stadium) یک ورزشگاه فوتبال است که در شهر قدس از توابع استان تهران واقع شده است.

رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین، این ورزشگاه با ظرفیت ۲۵ هزار نفری در زمینی به مساحت ۹ هکتار با زمین چمن ۱۲ هزار مترمربع و زیربنای ۲٬۰۰۰ متر مربع در ۳ طبقه شامل سالن همایش، رختکن، سکوی تماشاگران، قسمت اداری، سرویس‌ها، اتاق کنترل و پارکینگ احداث شده است.

عکسی از ورزشگاه قلعه حسن خان که رونالدو قرار است در آن بازی کند

گفته می شود سرخابی‌های پایتخت که طبق اعلام حامد مؤمنی معاون دبیرکل فدراسیون تنها دو روز برای اعلام نهایی ورزشگاه‌های محل میزبانی خود به AFC فرصت دارند ناچار به انتخاب ورزشگاه شهدای شهر قدس در تهران هستند مگر اینکه تصمیم بگیرند در شهری جز تهران میزبانی خود را انجام دهند.

استقلال که به طور رسمی ورزشگاه آزادی و شهدای شهر قدس را به عنوان دو گزینه خود برای میزبانی در آسیا معرفی کرده است که با توجه به ادامه عملیات بازسازی آزادی چاره‌ای جز بازی مقابل الغرافه قطر و النصر عربستان در قلعه حسن خان ندارد.

حضور کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، الکس تلس، امریک لاپورت، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو و تالیسکا و… در ورزشگاه شهر قدس یکی از بزرگترین چالش‌های فوتبال کشور است که بی شک ابعاد مهم داخلی و خارجی برای فوتبال و حتی ورزش کشور به همراه خواهد داشت.

کد خبر 878418

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 26
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    9 5
    فوتبال فقط به اندازه فوتبال ارزش دارد نه کمتر و نه بیشتر.
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    26 1
    بعد 45سال هنوز یه ورزشگاه با کیفیت نداریم!!چرا؟؟
  • مریم اسماعیل پور IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    10 1
    خیلی هم عالی
  • حسین IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    11 2
    پس ورزشگاه جدید که می‌خواستند در شهر ری احداث کنند چی شد؟؟؟؟