یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸
۱ نفر

تک‌آهنگ «بترس» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده از سوی محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ است که طی روزهای اخیر با تنظیم بهروز صفاریان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

محسن یگانه

به گزارش همشهری آنلاین، این خواننده مشهور موسیقی پاپ ایران که طی ماه‌های اخیر با حواشی و خبرهای ریز و درشت زیادی روبه‌رو بوده چندی پیش بود که درباره این قطعه که باز هم با حاشیه‌هایی روبه‌رو شد، گفت: اثر جدیدی بنام «بترس» آماده شده و به زودی پخش می‌شود. این قطعه را بهروز صفاریان تنظیم کرده و تصمیم گرفتیم که بالاخره پخش آن را آغاز کنیم. ضمن اینکه بقیه آهنگ‌ها هم آماده پخش هستند. امیدوارم این قطعه ایرادی نداشته یا حداقل از لحاظ سلیقه‌ای، اختلاف نظری با مخاطبان نداشته باشیم و آرزو می‌کنم انتقادات کمک کند جهت‌گیری واضح‌تری برای آینده بگیریم. البته روند پخش‌شدن ترک‌های جدید را به شما سپرده‌ام و فعلاً یک قطعه را پخش می‌کنیم که فشار از روی من هم برداشته شود. قاعدتاً فشار روی من است که چرا آثار آماده را منتشر نمی‌کنیم. این فشار ذهنی باعث می‌شود سمت قطعات دیگری نروم. امیدوارم تصمیم منطقی باشد و قطعه «بترس» را دوست داشته باشید. فعلاً ۴ آهنگ آماده منتشرشدن داریم.

این خواننده افزود: در جریان موسیقی در دنیا، انتشار آلبوم دیگر منسوخ شده و دیگر دید غیرتجاری باید روی آن داشته باشیم. تمرکز اصلی باید روی سینگل ترک‌ها باشد. تا روزی که من زنده‌ام روندها عوض می‌شود و قواعد موسیقی در حال تغییر است. من نظمی را روی ذهن شما ساخته بودم و به هر حال با یک نظم ۲ ساله بین هر آلبوم جلو می‌رفتم ولی یک دفعه آن روند متوقف شد. نقطه تلاقی باید جایی باشد که بخش تجاری را هم بتوان حفظ کرد یا به طور کلی هیچ نیم‌نگاهی هم به این قضیه نداشته باشیم. سلیقه شما موضوع بسیار مهمی است و سعی کرده‌ام از سلیقه شما دور نشوم اما در قالب فکرِ خودم به دنبال پیشرفت در کار هستم.

کد خبر 878546
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار موسیقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha