وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در نامه‌ای به سفرای این رژیم در جهان دستور داده تا از کشورهای خارجی بخواهند حماس و ایران را تحریم کنند.

وزیر خارجه صهیونیسم

به گزارش همشهری آنلاین، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی یسرائیل کاتس در پی تأیید مرگ ۶ اسیر اسرائیلی در غزه از سفرای رژیم صهیونیستی در سراسر جهان درخواست کرد تا با مقام‌های ارشد خارجی دیدار کنند و خواستار تحریم حماس و جمهوری اسلامی ایران شوند. در شرایطی که حماس تصریح کرده است که این ۶ اسیر اسرائیلی در حمله رژیم صهیونیستی کشته شده‌اند، کاتس گفته است «اعدام عبور از خط قرمز است. یک جنایت جنگی تکان دهنده توسط یک سازمان تروریستی قاتل است.»

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در دستورالعمل خود به سفارتخانه‌های این رژیم در سراسر جهان تصریح کرده است «اسرائیل از جامعه جهانی می‌خواهد قاطعانه قتل فجیع شش گروگان را محکوم کند و تمام اقدامات ممکن از جمله تحریم ها و اقدامات قانونی را علیه حماس و حامیان آن به رهبری ایران انجام دهد».

با گذشت حدود ۱۱ ماه از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، حدود ۴۱ هزار فلسطینی که اکثراً زن و کودک هستند، به شهادت رسیده‌اند و با این‌حال رژیم صهیونیستی بدون توجه به قطعنامه سازمان ملل که خواهان آتش‌بس شده است، همچنان به جنایات خود در غزه ادامه می‌دهد.کاتس خواهان حمایت جامعه بین‌الملل از رژیم صهیونیستی شد و گفت «زمان حمایت از اسرائیل رسیده است نه اینکه بخواهید دشمنان آن را تقویت کنید. لطفاً هرچه سریع‌تر با شرکای عالی‌رتبه خود در محل اقامت خود تماس بگیرید و این پیام و اطلاعات را به آن‌ها منتقل کنید».

در شرایطی که رژیم صهیونیستی در مسیر برقراری آتش‌بس دائمی مانع‌تراشی می‌کند، کاتس همچنین از سفرای رژیم صهیونیستی خواسته است تا به مقام‌های خارجی القا کنند که «حماس برای ادامه فعالیت‌های تروریستی خود مصمم است و در عین حال، هرگونه تلاش برای نهای کردن توافق برای بازگشت گروگان‌ها و آتش‌بس را بی‌نتیجه می‌گذارد».

کاتس همچنین تأکید کرده است که «اسرائیل خواهان آزادی ۱۰۱ گروگانی (اسیر) است که در نوار غزه» هستند. وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در ادامه اتهام‌زنی به ایران را تکرا رکرد و مدعی شد «ایران سر مار است. ایران حامیان نیابتی خود یعنی حماس و جهاد اسلامی را در نوار غزه تامین مالی، آموزش، تسلیح و هدایت می‌کند».کاتس در پایان گفت که «اسرائیل به دستیابی به اهداف جنگی خود یعنی از بین بردن توانمندی حاکمیت و نظامی حماس و اعمال فشار به حماس برای بازگرداندن تمامی گروگان‌ها متعهد است».

کد خبر 878810
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    1 0
    خیلی از ایرانی ها بترسید چون جان بر کف هستن واز تمام وجودمان از خاک مان گذشت نمی کنم مثل بعضی از کشور ها ترسو نیستم وفکر شکم نیستم فکر خاک وطن هستیم