چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۷
۱ نفر

امروز و پس از ماه‌ها، نسخه‌های پیش‌نمایش برای توسعه‌دهندگان و نسخه‌های بتای عمومی، اندروید ۱۵ به‌طور کامل آماده شده است. این نسخه پایدار و منتشر شده است، اما نه برای شما یا ما. فعلاً فقط برای توسعه‌دهندگان.

اندروید 15

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سایت جی اس ام آرنا، گوگل کد منبع اندروید ۱۵ را در پروژه منبع باز اندروید (AOSP) آپلود کرده است، اما هنوز به‌روزرسانی‌ها آماده نیستند؛ حتی برای پیکسل‌ها.

به‌روزرسانی سپتامبر که امروز برای گوشی‌های هوشمند گوگل آغاز شده، همچنان اندروید ۱۴ است. گوگل وعده داده است که اندروید ۱۵ در "هفته‌های آینده" به گوشی‌های پیکسل - از جمله خانواده پیکسل ۹ که به تازگی عرضه شده - خواهد رسید، در حالی که دستگاه‌هایی از برندهای سامسونگ، آنر، iQOO، لنوو، موتورولا، ناتینگ، وان‌پلاس، اوپو، ریلمی، شارپ، سونی، Tecno، ویوو و شیائومی آن را "در ماه‌های آینده" دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

ما پیش‌تر شنیده بودیم که اندروید ۱۵ تنها در ماه اکتبر به پیکسل‌ها خواهد رسید، و به نظر می‌رسد گوگل بدون اینکه صریحاً بگوید، این موضوع را تأیید کرده است. در همین حال، توسعه‌دهندگان می‌توانند کد AOSP را بررسی کنند و هر کاری که معمولاً با آن انجام می‌دهند، انجام دهند.

کد خبر 878893

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    0 0
    عجب