اگر هوس سفر کرده‌اید، نگران اقامتگاه نباشید، برنامه تدارکات دیگر را بچینید و بعد به اتاقک بیایید. با اتاقک، محل اقامت‌تان را اینترنتی پیدا و رزرو می‌کنید.

اجاره سوئیت اتاقک

با شرکت در کمپین قرعه‌گردون اتاقک، فرصت دریافت جایزه‌های مختلف نصیبتان می‌شود. با کدهای تخفیف اتاقک، اقامتگاه‌ها را ارزان‌تر رزرو می‌کنید و اگر حسابی خوش‌شانس باشید، جایزه‌های جذابی مانند گوشی Zfold5 و PS5 را برنده می‌شوید. چطور و چگونه؟ با یک چرخ و گردونه. در ادامه، بیشتر برایتان می‌گوییم.

با قرعه‌گردون جایزه ببرید و سفر کنید

جایزه‌گرفتن خیلی لذت دارد؛ مخصوصاً اگر برای گرفتن آن، فقط به چرخاندن یک گردونه نیاز داشته باشید. در مسابقه تازه اتاقک، همه برنده‌اند. اتاقک، بستری امن و آنلاین برای رزرو اقامتگاه است. با جایزه‌ها و کدهای تخفیفی که به کاربران می‌دهد، تجربه‌های تازه و خوشایندی را برایشان رقم می‌زند. این بار هم با یک گردونه می‌خواهد به شما جایزه‌های جالب و ارزشمندی تقدیم کند.

شروع بازی

در قرعه‌گردون، باید چند گام ساده را پشت‌سر بگذارید و صاحب جایزه شوید. چه چیزی از این بهتر؟

  • وارد صفحه قرعه‌گردون شوید؛
  • شماره تلفن همراهتان را وارد کنید؛
  • گردونه را بچرخانید و منتظر جایزه باشید.

بعضی از جایزه‌های اتاقک ارتباط مستقیمی با سفرکردن دارند و بعضی هم جوایز ارزنده‌ای هستند که قطعاً خوشحالتان می‌کنند. این جایزه‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • شانس شرکت در قرعه‌کشی PS5
  • شانس شرکت در قرعه‌کشی ZFOLD 5
  • کدهای تخفیف ۵ تا ۱۰۰درصدی

یکی از شانس‌ها هم شانس چرخاندن مجدد گردونه و رسیدن به یکی از گزینه‌های بالا برای شما خواهد بود.

در سفر به سبک‌وسیاق سنتی، خبری از جایزه و کدهای تخفیف نبود. حالا اوضاع فرق کرده است. راه‌کارهای هوشمندانه‌تری برای مدیریت برنامه‌های سفر وجود دارد و اتاقک هم مایل است که در ایجاد این روش‌های تازه و نوین، سهم مهمی داشته باشد. برای همین هم است که دوست دارد با قرعه‌گردون خوشحال‌تان کند.

اقامتگاه

با اتاقک، اقامتگاه دلخواهتان را اینترنتی رزرو کنید

با سامانه اتاقک می‌توانید انواع اقامتگاه را برای سفر به مقاصد داخلی و حتی خارجی رزرو کنید. نه محدودیت مکانی دارید و نه خبری از محدودیت‌های زمانی است. به‌راحتی و با ورود به سامانه آنلاین اتاقک، گزینه‌های مختلف اقامتی را مشاهده کنید. آپارتمان دوست دارید یا ویلا؟ مایلید که با دوستانتان به سفر بروید و در یک سوئیت اقامت داشته باشید؟ هر نوع اقامتگاه دیگری هم برایتان مهیا است. فقط باید به سایت اتاقک بروید و گزینه دلخواهتان را با شرایط و قیمت مناسب، پیدا کنید.

اقامتگاه‌های اتاقک از نظر نظافت، امکانات و امنیت تأیید شده‌اند. پس جای نگرانی بابت هیچ‌چیز باقی نمی‌ماند. پرداخت هزینه اقامت و طی‌کردن مراحل انتخاب و رزرو هم کاملاً آنلاین پیش می‌رود. البته این به معنای نبود پشتیبانی در این مسیر نیست. در هر لحظه از فرایند که چالشی برایتان پیش بیاید، تیم پشتیبانی اتاقک در کنارتان خواهد بود. در قرعه‌گردون هم شرکت کنید و از جوایز اتاقک برای سفرهای تازه و رزرو کردن اقامتگاه بهره ببرید. اگر صاحب جایزه‌های دیگر شدید هم که بهتر. در هر حال، با چرخاندن چرخ گردان اتاقک، جایزه‌ای ارزنده به شما تقدیم خواهد شد.

دوستان و کسب شانس‌های دوباره

اگر دلتان بخواهد که شانس‌های بیشتری برای شرکت در قرعه‌گردون داشته باشید، باید به‌سراغ دوستانتان بروید. دعوت‌کردن دوستان به شرکت در مسابقه به شما شانس گرداندان مجدد گردونه را می‌دهد. چگونه:

  • اگر دوست شما دارای حساب کاربری در اتاقک باشد، یک شانس تازه می‌گیرید.
  • اگر دوست شما حساب کاربری اتاقک را نداشته باشد، سه شانس تازه می‌گیرید.

با دعوت دیگران به این مسابقه، جایزه‌های جذاب دیگری هم در انتظارتان خواهد بود. هرچقدر شمار دعوت‌شده‌ها از سوی شما بیشتر شود، امکان دریافت جایزه معرف برتر هم برایتان بیشتر می‌شود. معرفان برتر کسانی هستند که تعداد زیادی از دوستان خود را به قرعه‌گردون دعوت کرده‌اند. جوایز آن‌ها هم شامل موارد زیر می‌شود:شروع مسابقه قرعه‌گردون اتاقک در شهریور؛ برای سفر، نه جای شک می‌مونه و نه بهونه!

از ۱۰ شهریور در قرعه گردون با ما همراه شوید

قرعه‌گردون اتاقک از دهم شهریورماه ۱۴۰۳ تا پایان این ماه در جریان است. برای مطلع‌شدن از اخبار قرعه‌کشی و مسابقه هم می‌توانید به صفحه اینستاگرام اتاقک ( در گوگل تایپ کنید اتاقک پیداش میکنید ) مراجعه کنید. با صرف چند دقیقه زمان، صاحب جوایز متنوع و جذاب اتاقک شوید. اتاقک با ایده‌های تازه و برای این در کنارتان است که خوشحال‌تر و بی‌دلواپسی سفر کنید. در قرعه‌گردون، منتظرتان هستیم.

منبع: سایت اتاقک

کد خبر 879034

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اخبار کسب و کار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha