ایران خودرو ۱۱ شهریور ماه امسال یعنی اوایل هفته قبل قرعه‌کشی محصولات فروش فوق‌العاده خود را انجام داد و در حال حاضر ثبت نام کنندگان منتظرند تا نتایج قرعه‌کشی اعلام شود. طبق اعلام شرکت خودروساز قرار است این هفته نتایج قرعه‌کشی اعلام شود. 

ایران  خودرو ۲۰۷

به گزارش همشهری‌آنلاین، ایران خودرو ۱۱ شهریور ماه امسال یعنی اوایل هفته قبل قرعه‌کشی محصولات فروش فوق‌العاده خود را انجام داد و در حال حاضر ثبت نام کنندگان منتظرند تا نتایج قرعه‌کشی اعلام شود. طبق اعلام شرکت خودروساز قرار است این هفته نتایج قرعه‌کشی اعلام شود. البته این شرکت خودروسازی تاکید کرده است که برندگان این قرعه‌کشی از طریق پیامک از نتیجه قرعه‌کشی مطلع خواهند شد.

کدام خودروها عرضه شدند؟

در فروش فوق‌العاده ایران خودرو محصولات هایما ۷X، هایما S۷ پلاس، هایما S۵، پژو ۲۰۷i دستی با موتور TU۵،پ ژو ۲۰۷i دستی با موتور TU۳، رانا پلاس، سورن پلاس بنزینی، تارا دستی، ری را، تارا اتوماتیک و دو خودروی برقی لونا GRE و FAW Bestune NAT عرضه شدند. قرعه‌کشی ایران خودرو این بار شامل ۳ گروه از مشتریان بود.؛ مشتریان عادی، مشتریان طرح جوانی جمعیت و همچنین مشتریان طرح نوسازی خودروهای فرسوده.

چند نفر در قرعه‌کشی ایران خودرو شرکت کردند؟

بر اساس اعلام شرکت ایران خودرو، سه‌میلیون و ۲۸۸ هزار و ۹۶۴ نفر برای شرکت در قرعه‌کشی در سایت ایران خودرو ثبت سفارش کردند که از این تعداد، دومیلیون و ۲۴۵ هزار و ۷۶۴ نفر متقاضی خرید خودرو از طریق فروش فوق‌العاده بوده‌اند.
زمان تحویل خودروها نیز بر اساس اعلام این شرکت، شش ماهه دوم سال ۱۴۰۳ عوان شده است. در فروش فوق‌العاده، ۹۰ روز پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد و در پیش‌فروش، متناسب با نوع محصول انتخابی و اولویتِ کسب شده متقاضی در اولویت‌بندی، از چهار تا شش ماه پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد خودرو تحویل داده می‌شود.

شانس برنده شدن چقدر است؟

بر اساس آمار بدست آمده در این طرح، ۱۱۷,۲۰۰ دستگاه خودرو عرضه می شود که در این میان، ۳۰,۷۰۰ دستگاه برای شرایط فروش فوق العاده در نظر گرفته شده است.

با توجه به قوانین، ۵۰ درصد این تعداد دستگاه برای طرح مادران، ۳۰ درصد برای متقاضیان عادی و ۲۰ درصد این تعداد برای طرح خودرو های فرسوده در نظر گرفته شده و این به این معنا است که ۱۵,۳۵۰ دستگاه برای طرح عرضه فوق العاده مادران، ۹,۲۱۰ دستگاه برای طرح عرضه فوق العاده متقاضیان عادی و ۶,۱۴۰ دستگاه برای طرح فوق العاده خودرو های فرسوده در نظر گرفته شده است.

بر اساس اعلام سایت آخرین خودرو، در طرح فروش فوق العاده طرح مادران شرکت ایران خودرو، ۷۸۶,۳۵۵ نفر شرکت کرده اند که بر این اساس به طور میانگین از هر ۱۰۰ نفر، ۲ نفر شانس برنده شدن دارند. اما طرح خودروهای فرسوده ۱۸۵,۹۳۲ شرکت کننده داشته که به طور میانگین از هر صد نفر، ۳ نفر شانس برنده شدن دارند.

در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو نیز ۹,۲۱۰ دستگاه خودرو حضور دارند که این طرح ۱,۲۲۲,۰۹۴ شرکت کننده داشته که با توجه به این ارقام از هر ۱۰ هزار نفر تنها ۷۵ نفر شانس برنده شدن خواهند داشت.

نتایج چه زمانی اعلام می‌شود؟

با وجود شانس کم شرکت‌کنندگان در طرح فورش فوق‌العاده ایران خودرو،‌ حالا ثبت‌نام کنندگان در انتظارند تا نتایج قرعه‌کشی اعلام شود. ایران خودرو ۱۱ شهریور ماه امسال یعنی اوایل هفته قبل قرعه‌کشی محصولات فروش فوق‌العاده خود را انجام داد اما زمان دقیق اعلام نتایج را اعلام نکرد،‌ هرچند همگان منتظرند تا این هفته نتایج اعلام شود البته احتمال بسیار بالایی مطرح است که امروز -۱۷ شهریور- یا فردا -۱۸ شهریور- اسامی برندگان این قرعه‌کشی اعلام شود.

کد خبر 879362
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha