جواد نکونام پیش از شروع فصل که با انتقاد هواداران استقلال روبه‌رو بود، نزد باشگاه متعهد شده که تنها از کادرفنی فصل گذشته خود مهدی هاشمی‌نسب را حفظ کند.

نکونام

به گزارش همشهری آنلاین روز گذشته قرارداد حمید رجبی با باشگاه استقلال فسخ شد اما کسی نمی‌داند علت این موضوع چه بوده. در حالی که عده‌ای این فسخ قرارداد را به موضوع ثبت ایمان سلیمی مرتبط می‌دانند اما مسائل دیگری هم در میان بوده که باید به آن توجه ویژه داشت.
بر اساس آخرین اخبار دریافتی دو تن از دستیاران جواد نکونام برای فصل جاری قراردادی معادل ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دارند آن هم در حالی که مهدی هاشمی‌نسب در استقلال حضور ندارد و قرارداد بهزاد غلامپور نیز جدا از مبلغ مذکور است. این درحالی است که مبلغ قرارداد یک سرمربی لیگ برتری در فصل جاری با باشگاهش تنها 4 میلیارد تومان است که این خود بیانگر رقم بالای قرارداد دستیاران نکونام در فصول اخیر است.
این وضعیت درحالی نگاه‌ها را به سمت و سوی خود جلب کرده که شنیده شد جواد نکونام پیش از شروع فصل که با انتقاد هواداران استقلال روبه‌رو بود، نزد باشگاه متعهد شده که تنها از کادرفنی فصل گذشته خود مهدی هاشمی‌نسب را حفظ کند و با سایر مربی‌های داخلی کادر خود قطع همکاری کرده تا آنها را با مربیان درجه یک خارجی جایگزین کند.
اما در عین ناباوری تنها فردی که از کادر فصل پیش کنار گذاشته شد، مهدی هاشمی‌نسب بود تا مشخص شود سرمربی استقلال چندان هم روی ادامه همکاری با این مربی اصرار نداشت.
به هرحال مسأله میزان دستمزدها در استقلال به یک معضل تبدیل شده و مدیران این باشگاه در پی اقداماتی هستند تا شاید دستمزدهای دستیاران نکونام کاهش یابد.

کد خبر 879909

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • شاهین IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    10 11
    همه دستیار های نکونام رو اخراج کنند و دستیار خارجی بیارن هم تیم بهم نمی ریزه هم سطح فنی بالا میره
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    21 6
    چرا نمی دانید این نکونام خودش حاشیه باعث دردسر وبهم ریختگی یک باشگاه بزرگ حتی می خواهد مدیریت هلدینگ هم با نظر او چیده شود این غده رو دور بیندازید
  • ما IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    5 14
    چطور شما فقط واسه استقلال حاشیه درست می کنید ، خوب مبلغ قرارداد دستیاران پرسپولیس رو هم بگید . استقلالی ها باید بعضی سایتها و نشریات رو تحریم کنن و اولینش هم شما
  • رضا IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    4 5
    تنگتر حاشیه با استقلال فقط خو گرفته است
  • امیر خان IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    2 6
    پرسپولیس ♥️ سروره استقلاله.تا همیشه