همشهری آنلاین - مهدی اسماعیل پور: پس از انتقال کامل قطعات دستگاه حفار دوم و با شروع بهسازی و مونتاژ دستگاه، حفاری خط ۱۰ متروی تهران از دومین جبهه نیز آغاز خواهد شد تا ساخت نخستین خط از خطوط جدید ۴ گانه متروی پایتخت سرعت بیشتری بهخود بگیرد. آخرین وضعیت ساخت خط ۱۰ متروی تهران را بررسی میکنیم.
برای حفاری مکانیزه خط ۱۰ متروی تهران در مجموع ۵ دستگاه حفار مکانیزه(تیبیام) درنظر گرفته شده است. پس از آغاز حفاری دستگاه شماره یک در سال گذشته، اکنون نخستین قطعات دومین دستگاه حفار مکانیزه(تیبیام) به کارگاه ایستگاه جنتآباد رسیدهاست.
![دومین دستگاه حفار مکانیزه در خط۱۰ مترو](https://media.hamshahrionline.ir/d/2024/09/07/4/5059091.jpg?ts=1725695694000)
کد خبر 880034
منبع: روزنامه همشهری
نظر شما