همشهری آنلاین - مهدی اسماعیل پور: پس از انتقال کامل قطعات دستگاه حفار دوم و با شروع بهسازی و مونتاژ دستگاه، حفاری خط ۱۰ متروی تهران از دومین جبهه نیز آغاز خواهد شد تا ساخت نخستین خط از خطوط جدید ۴ گانه متروی پایتخت سرعت بیشتری بهخود بگیرد. آخرین وضعیت ساخت خط ۱۰ متروی تهران را بررسی میکنیم.
برای حفاری مکانیزه خط ۱۰ متروی تهران در مجموع ۵ دستگاه حفار مکانیزه(تیبیام) درنظر گرفته شده است. پس از آغاز حفاری دستگاه شماره یک در سال گذشته، اکنون نخستین قطعات دومین دستگاه حفار مکانیزه(تیبیام) به کارگاه ایستگاه جنتآباد رسیدهاست.
کد خبر 880034
منبع: روزنامه همشهری
نظر شما