وزرای امور خارجه گروه هفت با صدور بیانیه‌ای مشترک ادعاها درباره دخالت ایران در مناقشه اوکراین از طریق ارسال موشک های بالستیک به روسیه را تکرار کردند.

گروه هفت

به گزارش همشهری آنلاین، در این بیانیه که یک نسخه آن روز شنبه در تارنمای وزارت امور خارجه انگلیس منتشر شد آمده است: ما وزرای امور خارجه کشورهای گروه هفت (کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، انگلستان و ایالات متحده آمریکا) و نماینده عالی اتحادیه اروپا، انتقال موشک‌های بالستیک ایران به روسیه را به شدیدترین وجه ممکن محکوم می‌کنیم.

این بیانیه ادعایی می‌افزاید: شواهدی مبنی بر اینکه ایران به رغم درخواست های مکرر بین المللی برای توقف، به انتقال تسلیحات به روسیه ادامه داده است، نشان دهنده تشدید حمایت نظامی ایران از جنگ تجاوزکارانه روسیه علیه اوکراین است. روسیه از تسلیحات ایرانی مانند پهپادها برای کشتن غیرنظامیان اوکراینی و ضربه زدن به زیرساخت های حیاتی آنها استفاده کرده است.

دیپلمات‌های ارشد گروه هفت بدون درنظر گرفتن ریشه مناقشه اوکراین ادعا کردند: تجاوز روسیه نقض آشکار قوانین بین المللی از جمله منشور سازمان ملل است و ایران باید فوراً تمام حمایت‌های خود از جنگ غیرقانونی و غیرقابل توجیه روسیه علیه اوکراین، انتقال موشک‌های بالستیک، پهپادها و فناوری‌های مرتبط را که تهدیدی مستقیم برای مردم اوکراین و همچنین امنیت اروپا و بین‌المللی به‌طور گسترده‌تر است، متوقف کند

آن‌ها در ادامه ادعاهای خود عنوان کردند: ما بر تعهد خود مبنی بر پاسخگویی ایران به دلیل حمایت غیرقابل قبول این کشور از جنگ غیرقانونی روسیه در اوکراین که امنیت جهانی را بیشتر تضعیف می کند، مصمم هستیم و با اقدامات جدید و قابل‌توجه (علیه ایران) در حال پاسخگویی هستیم.

مقام‌های ایران و روسیه بارها ادعای همکاری‌ نظامی در ارتباط با جنگ اوکراین را رد و آن را بی‌اساس توصیف کرده‌اند. سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان پیشتر با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس تصریح کرد: "ایران به روسیه موشک‌های بالستیک ارسال نکرده است. تمام."

کد خبر 881379
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجامع‌ جهانی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 75
  • نظرات در صف انتشار: 22
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    7 9
    آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، هر دو در مورد جنگ اوکراین و روسیه متهم هستند و نه مدعی و این در حالی است که آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، ناتوجنایتکار، هر سه از اسفند ماه سال 1400 تاکنون عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه هستند و هم تسلیحاتی و مالی اوکراین را تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. دلیل و علت بی توجه، کوتاهی و سکوت دولت، وزیر امور خارجه، مسئولان و نمایندگان مجلس در برابر مقابله دخالت و مداخله آژانس، آمریکا، اتحادیه اروپا، انگلیس، فرانسه، وآلمان و... چیست؟
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    28 8
    شمار شهدای جنگ غزه به 41 هزار و 984 تن رسید آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در جنگ غزه هستند. حمله اسرائیل نقض حاکمیت سوریه و قوانین بین‌المللی است آمریکا و غرب هم از سال 2011 تاکنون شریک جرم جنایت های اسرائیل در سوریه هستند.
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    24 4
    اتحادیه اروپا خواستار برقراری آتش‌بس فوری در غزه شد/ و این در حالی است که کشورهای اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار از مهر ماه سال 1402 تاکنون در جنگ غزه از رژیم صهیونیستی کودک کش همه جانبه حمایت می کنند چرا؟
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    8 6
    و ما هم اطلاع موثق داریم اروپا مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است. کمک، حمایت و پشتیبانی اروپا جنایتکار از اوکراین، تجاوز به روسیه محسوب می شود.
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    31 5
    غرب از 28 مرداد ماه سال 1332 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که دشمن درجه یک ملت ایران بوده است. غرب از سال 1357 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که دشمن درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی بوده است.
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    16 4
    اعمال استانداردهای دوگانه از سوی دولت وحشی انگلیس جنایتکار موجب گستاخی رژیم صهیونیستی شده است. دولت وحشی انگلیس جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، انگلیس، اسرائیل و مزدوانسانی سرپوش بگذارد. دیگر کس در اروپا نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، انگلیس، اسرائیل و مزدوانسانی سرپوش بگذارد. غربی‌ها جنایتکار با فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی کودک کش در فاجعه غزه شریک هستند از مهر ماه سال 1402 تاکنون کشتار و قتل عام بیش از 42 هزار غیرنظامی در غزه فاجعه انسانی است و هم شرم آور و تاسف بار است.
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    20 4
    از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است. از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست غرب جنایتکار در کار است. صهیونیست ها جنایتکار 100 درصد فقط با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکایی ها جنایت می کنند، آدم می کشند و دست به اقدامات تروریستی می زنند.
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    8 3
    شمار کشته‌های ارتش اسرائیل از مرز 700 نفر گذشت خیلی کم است. و این در حالی است که از مهر ماه سال 1402 تاکنون کشتار و قتل عام بیش از 42 هزار غیرنظامی در غزه فاجعه انسانی است و هم شرم آور و تاسف بار است. ارسال بیش از 60 هزار تن سلاح و تجهیزات نظامی از امریکا به اسرائیل از آغاز جنگ غزه/ آمریکا شریک جرم جنایت های اسرائیل در جنگ غزه است.
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    27 3
    اروپا جنایتکار جنایتکار حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است. اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    9 3
    اگر آمریکایی‌ها و غربی‌ها در مسیر پیگیری حقوقی شهادت حاج قاسم سنگ‌اندازی می‌کنند/ سپاه باید از نیروهای آمریکایی در عراق انتقام بگیرد.
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    9 6
    در 12 تیرماه 1367، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده 655، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. 118 نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    21 3
    اشغالگری آمریکا، بزرگ‌ترین تهدید» برای امنیت منطقه است. اشغالگری انگلیس، بزرگ‌ترین تهدید» برای امنیت منطقه است. اشغالگری اسرائیل، بزرگ‌ترین تهدید» برای امنیت منطقه است.
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    9 3
    ایران هرگز تسلیم اقدامات تحریک‌آمیز نخواهد شد تهران هرگز تسلیم اقدامات تحریک‌آمیز نخواهد شد. جمهوری اسلامی ایران هرگز تسلیم اقدامات تحریک‌آمیز نخواهد شد.
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    10 9
    عملیات تروریستی فرودگاه بغداد برای ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نیروهای تروریست آمریکایی در عراق گران تمام می شود. بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم. اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه پیشین آمریکا جنایتکار در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات، وخشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل بوده است. دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند. دوستان آمریکا حامی القاعده هستند.
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    6 9
    دوستان آمریکا حامی داعش هستند. دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند. دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند. و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    2 3
    انگلیس شریک جرم نسل کشی فلسطینیان در غزه است امروز سالروز گرامیداشت یاد و نام شهید رئیسعلی دلواری قهرمان مبارزه با استعمار انگلیس است. ۱۲ شهریور ماه، سالروز گرامیداشت یاد و نام شهید رئیسعلی دلواری قهرمان مبارزه با استعمار انگلیس است که در تقویم ملی جمهوری اسلامی ایران، "روز ملی مبارزه با استعمار انگلیس" نامگذاری شده است. ملت بزرگ و تاریخ ساز ایران برای مبارزه با سلطه طلبی استعمارگران از جمله استعمار انگلیس و بدست آوردن استقلال سیاسی خود، تاریخی پرفروغ و غرورانگیز دارد. رفتار سلطه‌جویانه تاریخی و تلاش برای تداوم آن، ایجاد تفرقه و نهادینه ساختن چالش و بحران در موضوعات مهم منطقه‌ای از جمله مسئله فلسطین، فصل مهمی از سیاست استعماری انگلیس در غرب آسیاست. ملت‌های منطقه و جهان فراموش نمی‌کنند که دولتمردان انگلیس چگونه به ایجاد رژیم آپارتاید اسرائیل در قلب جهان اسلام مبادرت کردند و امروز نیز با حمایت از رژیم صهیونیستی، در نسل‌کُشی، کشتار جمعی و محنت و آوارگی فلسطینیان ساکن نوار غزه و کرانه غربی شریک جرم هستند.
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    5 3
    انگلیس جنایتکار خودش از سال 1357 تاکنون شریک جرم جنایت های گروهک تروریستی ضد انقلاب بوده است. انگلیس جنایتکار خودش از سال 1360 تاکنون شریک جرم جنایت های گروهک تروریستی منافقین بوده است. انگلیس جنایتکار خودش از سال 2001 تاکنون شریک جرم جنایت های گروه های تروریستی در افغانستان، پاکستان، عراق و منطقه بوده است.
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    5 7
    و این در حالی است که اروپا جنایتکار خودش از اسفند ماه سال 1400 تاکنون از اوکراین همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟ و این در حالی است که انگلیس جنایتکار خودش از اسفند ماه سال 1400 تاکنون از اوکراین همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟ و این در حالی است که ناتو جنایتکار خودش از اسفند ماه سال 1400 تاکنون از اوکراین همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    1 3
    امروز دشمنان جرات نگاه کج به ایران را ندارند امروز هیچ کشوری جرات نگاه کج به کشور ایران را ندارد. هیچ کشوری نمی‌تواند به ایران نگاه بد کند. دشمنان جرأت جنگ نظامی با ایران را ندارند. دشمنان جرأت تعرض به هیچ مرز آبی و خاکی کشورمان را ندارند.
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    0 3
    اروپایی ها جنایتکار از اسفند ماه سال 1400 تاکنون در مورد جنگ اوکراین و روسیه متهم هستند و نه مدعی
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    4 6
    اروپایی ها جنایتکار از اسفند ماه سال 1400 تاکنون در مورد جنگ اوکراین و روسیه متهم هستند و نه مدعی
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    4 3
    اروپایی ها جنایتکار از سال 2003 تاکنون در مورد جنگ در عراق و لیبی متهم هستند و نه مدعی
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    4 4
    اروپایی ها جنایتکار از سال 2011 تاکنون در مورد جنگ در سوریه متهم هستند و نه مدعی
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    4 5
    اروپایی ها جنایتکار از سال 2001 تاکنون در مورد جنگ در افغانستان متهم هستند و نه مدعی
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    3 4
    اروپایی ها جنایتکار از سال 2015 تاکنون در مورد جنگ در یمن متهم هستند و نه مدعی
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    4 4
    اروپایی ها جنایتکار از مهر ماه سال 1402 تاکنون در مورد جنگ در غزه متهم هستند و نه مدعی
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    4 2
    سخنگوی اتحادیه اروپا رسما باید از ایران عذرخواهی کند
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    4 2
    و این در حالی است که وزرای امور خارجه کشورهای گروه هفت (کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، انگلستان و ایالات متحده آمریکا) شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها در جنگ غزه، سوریه و لبنان هستند و هم عامل اصلی جنگ در منطقه و جهان هستند.
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    4 3
    هیچ کس دیگر در اتحادیه اروپا نمی تواند بر جنایات آمریکا و متحدانش در جنگ اوکراین و روسیه سرپوش بگذارد. آمریکا از اسفند ماه سال 1400 تاکنون مستقیماً در جنگ اوکراین مشارکت دارد. انگلیس از اسفند ماه سال 1400 تاکنون مستقیماً در جنگ اوکراین مشارکت دارد. ناتو از اسفند ماه سال 1400 تاکنون مستقیماً در جنگ اوکراین مشارکت دارد. کمک تسلیحاتی آمریکا و غرب به اوکراین نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل محسوب می شود.
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    4 3
    ادامه فروش سلاح توسط انگلیس به کودک‌کشان صهیونیست حتی صدای برخی از مقامات دولت این کشور را هم درآورده‌، به طوری که یک مقام مهم وزارت خارجه بریتانیا در اعتراض به ادامه صادرات سلاح به رژیم صهیونیستی استعفا کرده است. اسرائیل جنایتکار از 18 مهر ماه سال 1402 تاکنون بیش از 600 هزار بمب و موشک بر سر مردم غزه ریخت
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    3 3
    دولت بایدن در جنایات اسرائیل شریک است کشور‌هایی که به ارسال بمب و مواد منفجره به اسرائیل کمک می‌کنند شریک جرم جنایت های رژیم صهیونیستی کودک کش در جنگ غزه هستند. اسرائیل جنایتکار از 18 مهر ماه سال 1402 تاکنون بیش از 600 هزار بمب و موشک بر سر مردم غزه ریخت. آمریکا جنایتکار در نسل کشی غزه شریک اسرائیل جنایتکار است. آمریکا حامی و مشوق جنایات رژیم صهیونیستی است خروج آمریکا از کشورهای اسلامی زمینه ساز فروپاشی این کشور است. نیروهای ناتو به طور مستقیم در جنگ اوکراین مشارکت دارند نیروهای ناتو باید اوکراین را ترک کنند. آمریکا، انگلیس، ناتو، هر سه از اسفند ماه سال 1400 تاکنون به طورعلنی و آشکار از اوکراین کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. آمریکا، انگلیس، ناتو، هر سه از اسفند ماه سال 1400 تاکنون 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه هستند.
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    3 3
    آمریکا، انگلیس، ناتو، هر سه در این مدت 21 سال در افغانستان بیش از 999 هزار بار مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده اند و سازمان های بین المللی خیانتکار هم از سال 2001 تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟ جنایت های نیروهای ناتو و به همراه نیروهای آمریکا در این مدت 21 سال در افغانستان برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است.
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    3 3
    اگر ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد، اسرائیل از بین می‌رود و ما هم همه جانیه حمایت و استقبال می کنیم
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    2 3
    اشغالگری آمریکا، بزرگ‌ترین تهدید» برای امنیت منطقه است. آمریکا به اشغالگری و حمایت از تروریسم پایان دهد. اشغالگری اروپا، بزرگ‌ترین تهدید» برای امنیت منطقه است. اروپا به اشغالگری و حمایت از تروریسم پایان دهد.
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    4 3
    اشغالگری آمریکا، بزرگ‌ترین تهدید» برای امنیت منطقه است. آمریکا به اشغالگری و حمایت از تروریسم پایان دهد. اشغالگری اروپا، بزرگ‌ترین تهدید» برای امنیت منطقه است. اروپا به اشغالگری و حمایت از تروریسم پایان دهد.
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    4 3
    دولت و نظام از خون شهدای منا نخواهد گذشت/ ولی اما متاسفانه از سال 1394 تاکنون هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟
  • محمود IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    3 3
    گروه هفت وقتی صدام ملعون به ایران حمله کرد کجا بودن؟!
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    3 3
    مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... در مورد صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بود و هم مقصر اصلی فقط دولت حسن روحانی خیانتکار بوده است.
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    2 3
    و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم سعودی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. دخالت و مداخله آمریکا را به همراه رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی در امور داخلی ایران را بدون پاسخ نمی گذاریم گروسی: آژانس خواهان دسترسی کامل به سایت‌های هسته‌ای ایران است/ آژانس حق صلاحیت دخالت و مداخله در سایت‌های هسته‌ای ایران را ندارد و تاکنون هم نداشته است.
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    4 3
    شرم آور و تاسف بار است که شبکه اینترنشنال با کمک مالی عربستان و متحدانش هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند. اینترنشنال دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    0 2
    آقای. عراقچی یادتون نره که نماینده مجلس و عضو کمسیون امنیت مجلس چند روز پیشش گفت ما اعلام می کنیم به روسیه پهباد و موشک دادیم و میدهیم. و در مقابل غلات وارد میکنیم
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    4 2
    هنوز هم متاسفانه برخی ها از جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در جنگ تحمیلی هشت ساله حمایت از صدام درس عبرت نگیرند.
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    0 2
    دولت وحشی انگلیس جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، انگلیس، اسرائیل و مزدوانسانی سرپوش بگذارد. دیگر کس در اروپا نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، انگلیس، اسرائیل و مزدوانسانی سرپوش بگذارد.
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    4 3
    سازمان ملل متحد اقدام فوری برای توقف نسل‌کشی ملت فلسطین انجام دهد سازمان ملل متحد اقدام فوری برای توقف نسل‌کشی مردم غزه انجام دهد. و این در حالی است که متأسفانه شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 2011 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که توان و جرات پیگیری، بررسی و رسیدگی به تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکار، ترکیه جنایتکار و اسرائیل جنایتکار را ندارد چرا؟
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    4 3
    کشتار و قتل عام بیش از 42 هزار غیر نظامی در این مدت 11 ماه در غزه فاجعه انسانی بوده است بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به علت جنایات جنگی درفلسطین اشغالی باید محاکمه شود. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به علت جنایات جنگی درنوارغزه باید محاکه شود. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به علت جنایات جنگی درلبنان باید محاکمه شود. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به علت جنایات جنگی درسوریه باید محاکمه شود. جنگ در غزه نسل کشی محسوب می شود و نه جنگ با حماس آمریکا، شریک جرم جنایت‌های رژیم صهیونیستی است. آمریکا، شریک جرم جنایت‌های داعش است. ادامه کمک مالی آمریکا به رژیم صهیونیستی کودک کش شرم آور و تاسف بار است. ادامه کمک مالی آمریکا جنایتکار به رژیم صهیونیستی کودک کش 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی، سکوتو خیانت سازمان های بین المللی خیانتکار بوده است.
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    3 3
    آمریکا جنایتکار به اشغالگری و حمایت از تروریسم پایان دهد اشغالگری آمریکا در عراق، سوریه و یمن برای سرقت نفت آن است. اروپا جنایتکار به اشغالگری و حمایت از تروریسم پایان دهد اشغالگری اروپا در عراق، سوریه و یمن برای سرقت نفت آن است.
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    4 3
    ترامپ: آزادسازی دارایی‌های ایران توسط بایدن منجر به حمله حماس شد/ و در حالی است که آمریکا و اسرائیل مانع توافق آتش‌بس هستند آمریکا، انگلیس، هر دو عامل اصلی جنگ در عراق، سوریه، لنبان، اوکراین، یمن و غزه هستند. ارسال بیش از 50 هزار تن سلاح و تجهیزات نظامی از امریکا به اسرائیل از آغاز جنگ غزه/ آمریکا شریک جرم جنایت های اسرائیل در جنگ غزه است. از مهر ماه سال 1402 تاکنون کشتار و قتل عام بیش از 41 هزار غیرنظامی در غزه فاجعه انسانی است و هم شرم آور و تاسف بار است. غربی‌ها جنایتکار با فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی کودک کش در فاجعه غزه شریک هستند. اسرائیل پایگاه نظامی آمریکا در منطقه است. آمریکا جنایتکار در توقف جنگ غزه جدی نیست و از مهر ماه سال 1402 تاکنون هم برای همه مردم منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است. و این در حالی است که کشورهای غربی جنایتکار از 1359 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار و به رهبری آمریکا جنایتکار از همه گروه‌های تروریستی در عراق، منطقه و جهان همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند چرا؟
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    0 1
    آمریکا جنایتکار شریک اسرائیل جنایتکار در جنایات غزه است. آمریکا جنایتکار به اشغالگری و حمایت از تروریسم پایان دهد اشغالگری آمریکا در سوریه برای سرقت نفت آن است. انگلیس جنایتکار از 28 مرداد ماه سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد پس مقصر اصلی ایران بوده است و متأسفانه هنوز هم ایران با انگلیس جنایتکار مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همه جانبه همکاری می کند چرا؟ و این در حالی است که کشورهای غربی جنایتکار از 1359 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار و به رهبری آمریکا جنایتکار از همه گروه‌های تروریستی در عراق، منطقه و جهان همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند چرا؟
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    3 2
    سازمان ملل ناتوان و عاجز از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های اسرائیل و متحدانش است. شورای امنیت سازمان ملل ناتوان و عاجز از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های اسرائیل و متحدانش است. شورای حقوق بشر سازمان ملل ناتوان و عاجز از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های اسرائیل و متحدانش است.
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    1 2
    در پاسخ به سخنگوی اتحادیه اروپا ارسال تمام کمک‌های تسلیحاتی توسط آمریکا و اروپا به اوکراین باید قطع شود. تجهیز نظامی اوکراین را متوقف کنید. ارسال تمام کمک‌های تسلیحاتی توسط آمریکا و اروپا به اسرائیل باید قطع شود. تجهیز نظامی اسرائیل را متوقف کنید.
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    3 2
    صهیونیست‌ها از تسلیحات هسته‌ای استفاده کردند؟ تحقیقات دو موسسه آمریکایی و انگلیسی نشان می‌دهد که تل آویو در جنگ علیه غزه و لبنان از تسلیحات با مواد غنی شده هسته‌ای استفاده کرده است.
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    3 2
    آمار شهدای غزه به 41 هزار و 988 نفر افزایش یافت آمریکا و اروپا شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در جنگ غزه هستند.
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    3 2
    حمله اسرائیل نقض حاکمیت سوریه و قوانین بین‌المللی است آمریکا، اروپا، هر دو شریک جرم جنایت های اسرائیل هستند.
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    2 1
    امام راحل(ره) فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و شهید مظلوم دکتر بهشتی هم فرمود: آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر. ولی کاسبان برجام نگران آمریکای در حال افول هستند و می‌خواهند ملت را از این قدرت پوشالی بترسانند. ولی ترس ملت از غربزدگانی است که آمریکا را در داخل کشور، نمایندگی می‌کنند.
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    3 1
    حضور آمریکا در دریای سرخ به پایان رسیده است. حضور انگلیس در دریای سرخ به پایان رسیده است.
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    3 1
    کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا، غرب و ناتو از اسفند ماه سال 1400 تاکنون از اوکراین هم تجاوز به روسیه محسوب می شود.
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    2 1
    با توجه به شهادت دوتن از سرداران سپاه اسلام در سوریه توسط رژیم وحشی و جنایتکار صهیونیستی از برادران معظم سپاه قدس درخواست می‌شود پاسخ درخور شأنی به این ددمنشی صهیونیست‌ها داده شود.
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    2 1
    بعد از عملیات طوفان‌الاقصی تاکنون ۱میلیون نفر از اسرائیل به سمت اروپا مهاجرت کرده‌اند و از این تعداد ۹۴ درصد حاضر به بازگشت به اسرائیل نیستند. وضعیت حامیان اسرائیل هم به گونه‌ای است که افکار عمومی علیه آنهاست و تظاهرات گسترده‌ای علیه اسرائیل شکل می‌گیرد و جامعه‌ حامی ایده صهیونیسم دچار خلل شده است. در مقابل‌، افکار عمومی به نفع ایران و متحدانش و بر علیه اسرائیل و متحدانش می‌باشد. بنابراین اسرائیل و آمریکا گرچه خسارت زیادی به غزه وارد کرده‌اند ولی در هرحال بازنده این بازی هستند. غزه در خون و آتش و دود با گرسنگی و بی‌خانمانی دست و پنجه نرم می‌‌کند و سران بی‌غیرت کشورهای به اصطلاح اسلامی به دنبال برقراری رابطه با این جرثومه‌های وحشیگری صهیونیستی هستند. پیامبر اسلام فرمود: اگر کسی ناله مسلمانی را بشنود و بی‌پاسخ بگذارد، مسلمان نیست.
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    2 1
    سایت عبری واللا نیوز عنوان کرد بنیامین نتانیاهو از ترس ایران درخواست افزایش تدابیر امنیتی برای پسرش که در میامی آمریکا به سر می‌برد را داده و در این زمینه نگرانی از پاسخ ایران را بهانه این درخواست خود کرده است. هنوز تهدید ایران عملی نشده صهیونیست‌ها باید در ترس و وحشت به سر ببرند، چه برسد به روزی که انتقام ایران از اسرائیل عملی بشود.
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    2 1
    قتل عام اخیر مردم فلسطین توسط اسرائیل و آمریکا نشانه شکست جامعه بین المللی است اقدامات اسرائیل، دفاع از خود نیست، نقض گسترده حقوق بشر است که آنچه هم‌اکنون در غزه رخ می‌دهد، دفاع(از خود) نیست بلکه نقض گسترده حقوق بشر است. خود اوکراین هم ارسال موشک از ایران به روسیه را تایید نکرد
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    2 2
    اعمال تحریم‌های جدید آمریکا درباره ایران و باز هم آمریکا جنایتکار هیچ غلطی نمی تواند بکند. بدهی دولت آمریکا جنایتکار هم از ۳۵ هزار میلیارد دلار عبور کرد
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    3 1
    و این در حالی است که سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان از اسفند ماه سال 1400 تاکنون در مورد جنگی اوکراین و روسیه متهم هستند و نه مدعی
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    2 1
    تروئیکای اروپا ادعاهای بی‌اساس خود درباره ارسال موشک‌های بالستیک به روسیه را تکرار کرد تروئیکای اروپا تحریم‌ها علیه ایران را تشدید کرد ؛ از ایران می‌خواهیم فوراً اقدامات خود را متوقف کند سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان موسوم به تروئیکای اروپا با تکرار ادعاهای بی‌اساس درباره ارسال موشک‌های بالستیک ایران به روسیه، تحریم‌های جدیدی را علیه تهران وضع کردند. مشکل اصلی سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان با ایران هیچ ارتباطی و ربطی به موشک‌های بالستیک ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است. مشکل اصلی سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان با ایران در سال 1357 شروع و آغاز شده است و نه 20 شهریور سال 1403
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    2 1
    ما هم از جنایتکاران می‌خواهیم فوراً تمام حمایت‌های خود از جنگ اوکراین علیه روسیه قطع کنند.
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    2 1
    حضور نیروهای آمریکا جنایتکار در منطقه خاورمیانه تهدیدی برای امنیت ملی کشور‌های عربی است و از سال 2001 تاکنون هم برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است. حضور نیروهای انگلیس جنایتکار در منطقه خاورمیانه تهدیدی برای امنیت ملی کشور‌های عربی است و از سال 2001 تاکنون هم برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است.
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    1 2
    تحریم‌های تروئیکای اروپا علیه ایران برای کشورهای اروپایی گران تمام خواهد شد و گران تمام می شود. تحریم‌های جدید انگلیس علیه روسیه و ایران برای انگلیسی جنایتکار گران تمام خواهد شد و گران تمام می شود.
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    2 1
    تحریم‌های جدید انگلیس علیه روسیه و ایران به خاطر فقط شکست انگلیس جنایتکار در منطقه و جهان بوده است. تحریم‌های تروئیکای اروپا علیه ایران به خاطر فقط شکست سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان در منطقه و جهان بوده است.
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    2 1
    لندن یکی از بزرگترین تهدید‌ها علیه ایران است و از سال 1332 تاکنون برای همه مردم ایران ثابت شده است.
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    2 1
    تحریم‌های جدید آمریکا جنایتکار علیه ایران 100 درصد فقط به خاطر شکست آمریکا جنایتکار در سراسر منطقه و جهان بوده است. اوکراین هم ارسال موشک از ایران به روسیه را تایید نکرد/ شواهدی درباره ارسال موشک از ایران به روسیه وجودندارد آمریکا جنایتکار هم باید مجازات بشود.
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    2 1
    ما هم از جنایتکاران می‌خواهیم فوراً تمام حمایت‌های خود از جنگ اوکراین علیه روسیه قطع کنند. حضور نیروهای آمریکا جنایتکار در منطقه خاورمیانه تهدیدی برای امنیت ملی کشور‌های عربی است و از سال 2001 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است. حضور نیروهای انگلیس جنایتکار در منطقه خاورمیانه تهدیدی برای امنیت ملی کشور‌های عربی است و از سال 2001 تاکنون هم برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است. تحریم‌های جدید انگلیس علیه روسیه و ایران برای انگلیسی ها جنایتکار گران تمام خواهد شد و گران تمام می شود. تحریم‌های جدید انگلیس علیه روسیه و ایران به خاطر فقط شکست انگلیس جنایتکار در منطقه و جهان بوده است. تحریم‌های تروئیکای اروپا علیه ایران به خاطر فقط شکست سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان در منطقه و جهان بوده است. لندن یکی از بزرگترین تهدید‌ها علیه ایران است و از سال 1332 تاکنون برای همه مردم ایران ثابت شده است. شواهدی درباره ارسال موشک از ایران به روسیه وجودندارد اروپا جنایتکار هم باید مجازات بشود شواهدی درباره ارسال موشک از ایران به روسیه وجودندارد لندن هم باید مجازات بشود.
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    2 1
    بیانیه مشترک آمریکا و تروئیکای اروپا علیه ایران دخالت و مداخله در امور داخلی ایران بوده است. آمریکا و تروئیکای اروپا حق دخالت و مداخله در امور داخلی ایران را ندارند.
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    2 1
    بیش از۷۵۰ هزار نفر در تظاهرات علیه نتانیاهو شرکت کردند. کمک‌رسانی به نوار غزه بسیار سخت شده است. شمار شهدای نوار غزه به 41 هزار و 118 نفر رسید. حمله رژیم صهیونیستی به چادر آوارگان غزه ۶۰ شهید بر جا گذاشت سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر به سرکردگی آمریکا جنایتکار کجا هستند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این جنایات وحشیانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    2 1
    دولت بایدن تسلیم اسرائیل شده است غرب نمی‌خواهد برجام احیا شود آمریکا و اروپا از ابتدا هم به دنبال احیای برجام نبودند
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    3 1
    حمله اسرائیل نقض حاکمیت سوریه و قوانین بین‌المللی است آمریکا و غرب هم از سال 2011 تاکنون شریک جرم جنایت های اسرائیل در سوریه هستند. شمار شهدای جنگ غزه به 41 هزار و 844 تن رسید آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در جنگ غزه هستند.
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    0 0
    کشورهای عضو شانگهای و گروه بریکس، گروه هفت را در حمایت تسلیحاتی از اسراعیل و اوکراین محکوم می‌کنند!