یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴
۰ نفر

رونمایی از سردیس سه تن از مفاخر علمی- فرهنگی ایران،برگزاری پویش فرهنگی «سلام به آینده» و دیوارنگاری مدارس پایتخت، بخشی از اقداماتی است که مهرماه از سوی سازمان زیباسازی تهران انجام می‌شود.

توران میرهادی

همشهری آنلاین: به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، همزمان با نزدیک شدن به ماه مهر، ماه بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید، سازمان زیباسازی شهر تهران با اقداماتی از قبیل دیوارنگاری مدارس، کمپین‌ اکران فرهنگی برای شروع سال تحصیلی جدید، رونمایی از آثار حجمی، نصب و جانمایی نیمکت و سطل‌های زباله مناسب‌سازی شده ویژه توانیابان به استقبال اول مهرماه می‌رود.

بر اساس این گزارش، نقاشی ۶۹ دیوار مدرسه تهران که بخشی از معماری شهری و بخش مهمی از نمای شهر و هویت پایتخت است، در قالب فراخوان «نقش مهر» با محوریت شاعرانگی، روایتگری، تخیل و هویت ملی و بومی یکی از مهمترین فعالیت‌های سازمان زیباسازی در ابتدای مهرماه خواهد بود.

همچنین در حوزه مجسمه‌های شهری، از سه سردیس مفاخر ایرانی از جمله شهید مرتضی مطهری، توران میرهادی و علی‌اکبر صادقی در این ماه رونمایی خواهد شد.

پویش فرهنگی «سلام به آینده» با محوریت امید به آینده کشور از طریق علم‌آموزی کودکان این مرز و بوم نیز کمپین تبلیغات فرهنگی است که سازمان زیباسازی برای استقبال از مهرماه در بیلبوردهای شهری پایتخت اکران خواهد کرد.

از دیگر اقدامات مهم سازمان زیباسازی برای استقبال از مهرماه نیز تجهیز اطراف بیمارستان‌های امام خمینی(ره)، کودکان مفید، ساسان، رسول اکرم(ص) و حضرت رسول(ص) به وسیله ۲۴ نیمکت و ۱۲ سطل زباله مناسب‌سازی شده ویژه توانیابان با هماهنگی و نظارت امور مناطق سازمان زیباسازی خواهد بود.

کد خبر 881636
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha