مرد مستاجر وقتی با حکم تخلیه و مامور اجرا در خانه مواجه شد، تصمیم هولناکی گرفت و به زندگی‌اش پایان داد.

تخليه

همشهری آنلاین - حوادث: این اتفاق چند روز قبل در یکی از محله های پایتخت رخ داد. آن روز مردی به همراه مامور اجرا راهی خانه‌اش که از چند سال قبل آن را به فردی اجاره داده بود، شد. او اگرچه خانه اش را سالها قبل اجاره داده بود اما مدت ها می شد از مستاجرش خواسته بود تا خانه را تخلیه کند.

مستاجر اما زیر بار نمی رفت و صاحبخانه ناچار شده بود از طریق مراجع قضایی اقدام کند و حکم تخلیه را بگیرد.

آن روز اما مستاجر به محض دیدن صاحبخانه و مامور اجرای حکم، تصمیم هولناکی گرفت. او یک سلاح شکاری از داخل کمدش بیرون آورد و آن را روی سرش گذاشت. سپس در مقابل چشم همسر و فرزندانش، ‌ صاحبخانه و مامور اجرا، گلوله ای شلیک کرد و به زندگیش پایان داد.

در این شرایط گزارش این حادثه مرگبار به بازپرس جنایی پایتخت اعلام و به دستور وی جسد مرد جان باخته به پزشکی قانونی انتقال یافت. در تحقیقات اولیه، خانواده مرد جان باخته بیان کردند که وی از بیماری روحی و روانی رنج می برده و وقتی شنیده صاحب خانه حکم تخلیه خانه را گرفته، تصمیم هولناگی گرفت و به زندگیش پایان داده است. تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 882350

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • علی IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    6 1
    بیماری روانی رو خوب آمدید اصلا اجاره خانه بالا نیست اصلا یک سری ها در سختی زندگی نمی کنند و ...
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    3 1
    بر عکس سالهای دور در چند سال اخیر بسیاری از مستاجران جوان خیلی بیخیال رفتار میکنن و بیشتر سرگرم خوش گذرونی هستند تا قناعت و هیچ تلاشی برای خریدن مسکن نمیکنن و دنیا رو به خودشون اصلا نمیخوان سخت بگیرن فکر میکنن خونه ای رو که برای یکسال اجاره کردن دیگه برای همیشه خریدن و مال اونا شده و به عبارت دیگر قانون مالکیت رو جدی نمیگیرن و این میشه نتیجه ش.
    • پریچهر نصیری IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
      0 0
      ایران زندگی نمی کنی؟ قیمت خانه و حتی اجاره را خبر ندارید؟ بیچاره این چوان و خانواده اش
  • ناشناس IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    11 0
    تو این پایتخت با این اجا ره ها با این هزینه ها با این گرانی ها با این مالکهای از خدا بیخبر و دولتهای بی خاصیت که عرضه فراهم کردن رفاه مردم رو ندارند حق داره خودشو خلاص کنه
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    1 0
    همه چیز به کنار ، این مرحوم شرف داشت ، با همون اسلحه ی شکاری که البته جای سوال است که واقعا در خونه های مردم اینقدر اسلحه هست ؟ به هر حال با همون اسلحه ی شکاری خیلی کار ها میشد کرد و همین که به هیچکس غیر از خودش آسیب نرساند واقعاً کار شرافتمندانه و جوانمردانه بود ، اینکه در اوج عصبانیت به کسی آسیب ی نرسد کار هر انسانی نیست .