اوستون اورونوف در آمار دریبل‌های موفق با کل تیم الاهلی برابری می‌کند اما در مجموع جزو 3بازیکن برتر تیمش نبوده است.

الاهلی - پرسپولیس

همشهری آنلاین- در بازی پرسپولیس با الاهلی عربستان، اوستون اورونوف یک نمایش فردی بسیار ویژه داشت، چنان که آمار دریبل‌های موفق او در سایت‌های مختلف منتشر شد. البته سایت‌های مختلف آنالیز فوتبال، اختلاف‌هایی هم در ارائه این آمار داشتند اما به گواه همه آنها تعداد دریبل‌های موفق اورونوف در این بازی به عدد قابل توجهی رسیده است.

سایت سوفااسکور تعداد دریبل‌های اورونوف را در این مسابقه 9دریبل موفق از مجموع 17اقدام به دریبل ثبت کرده است. در آمارهای این سایت آمده است که تیم الاهلی در مجموع 10دریبل موفق داشته اما اورونوف به تنهایی 9دریبل موفق ثبت کرده و در این زمینه با کل تیم حریف رقابت نزدیکی دارد. اما سایت متریکا حتی پا را از این هم فراتر گذاشته و تعداد دریبل‌های موفق اورونوف را حتی از کل تیم الاهلی هم بیشتر می‌داند. به گزارش این سایت، ستاره ازبکستانی پرسپولیس در این مسابقه 13بار اقدام به دریبل کرده و 8دریبل موفق داشته که از آمار تیم الاهلی بالاتر است.

اینکه متریکا هم دریبل‌های اورونوف و هم دریبل‌های تیم حریف را کمتر از سوفا اسکور ثبت کرده به این دلیل است که طبق معیارهای متریکا فقط دریبل‌هایی به ثبت می‌رسند که به سمت دروازه حریف زده شده باشند. از دید متریکا دریبل‌هایی که به سمت دروازه خودی زده می‌شوند و بازیکن صاحب توپ را به دروازه حریف نزدیک‌تر نمی‌کنند فاقد اعتبار هستند. به همین دلیل دریبل‌های موفق اورونوف توسط این گروه آنالیز 8دریبل به ثبت رسیده است. جالب اینکه در متریکا ستاره پرسپولیس با وجود این عملکرد و این دریبل‌ها جزو بهترین‌های پرسپولیس در مصاف با الاهلی نبوده است. اورونوف با 4شوت که فقط یکی از آنها داخل چارچوب بوده و بدون حتی یک پاس کلیدی، فقط در دریبل‌زنی موفق بوده و نهایتا نمره 7.17 را از این سایت دریافت کرده است. با این نمره، پرسپولیس 3بازیکن موفق‌تر از او هم داشته و ازبکستانی خوش‌تکنیک چهارمین بازیکن موفق پرسپولیس در اولین مسابقه لیگ نخبگان محسوب می‌شود. الکسیس گوندوز با نمره 7.63، امید عالیشاه با نمره 7.44 و میلاد محمدی با نمره 7.26 بهترین‌های پرسپولیس در مصاف با الاهلی بوده‌اند.

کد خبر 882429

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • ااا IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    1 0
    ارونوف عالیه ، خیلی خیلی بازیش خوبه
  • ااا IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    0 0
    الاهلی تیم خوبیه