سنگربان الجزایری پرسپولیس در بازی مقابل الاهلی عربستان بخش دیگری از توانایی‌هایش را به رخ کشید.

گندوز

به گزارش همشهری‌آنلاین، اگرچه پرسپولیس بازی با الاهلی عربستان را باخت و الکسیس گندوز هم نتوانست روی شوت سرکش فرانک کسیه واکنش نجات‌بخشی داشته باشد، با این حال سنگربان الجزایری پرسپولیس در این دیدار هم عملکرد خوبی ارائه داد و با دفع پنالتی ریاض محرز، بخش دیگری از توانایی‌هایش را به رخ کشید.

گندوز ابتدای فصل در حالی به پرسپولیس پیوست که علیرضا بیرانوند به‌عنوان دروازه‌بان اول تیم ملی، مطابق معمول قراردادش را فسخ کرده بود! طبیعتا جدایی چنین بازیکنی می‌تواند یک بحران بالقوه برای هر تیمی باشد، هرچند بیرانوند به قدری هواداران را خسته کرده بود که دیگر کسی حال و حوصله مرثیه‌سرایی نداشت. درنتیجه همه جدایی او را پذیرفتند و صرفا باشگاه از نظر حقوقی پیگیر ماجرای فسخ یک‌طرفه این سنگربان است. در نقطه مقابل اما همین آقای گندوز جذب شد که ابتدا تردیدهای زیادی در موردش وجود داشت. مخصوصا وقتی او در یک بازی دوستانه با یک تیم عجیب آفریقایی در اردوی ترکیه ۲گل دریافت کرد، تردیدها بیشتر هم شد. با این حال، فعلا و بعد از ۴بازی می‌توان گفت گندوز توانسته اعتماد هواداران را جلب کند.

نقطه عطف سنگربان جدید پرسپولیس، در دیدار با تراکتور بود؛ جایی که در آن مسابقه پرفشار، گندوز بارها با سیوهای کلیدی تیمش را در جریان بازی نگه داشت و نهایتا ایوب عملود گل مساوی را زد تا قرمزها زمین را بدون امتیاز ترک نکنند. در بازی با فولاد هم مهار او روی شوت احسان پهلوان، لحظه مهم مسابقه بود که کمک کرد نخستین برد پرسپولیس در این فصل تثبیت شود. در عربستان هم دفع پنالتی ریاض محرز، می‌توانست پرسپولیس را به بازی برگرداند اما مهاجمان قدر این هدیه را ندانستند. به‌طور کلی عملکرد گندوز تا اینجا طوری بوده که جای خالی بیرانوند حس نشده و حتی اگر این روند ادامه داشته باشد، می‌شود گفت یکی از ضعف‌های فصل قبل قرمزها به قوت تبدیل شده است.

کد خبر 882530
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha