با مرگ یکی از بیمارانی که به دلیل استفاده از مشروبات الکلی دست ساز در همدان دچار مسمومیت شده بود، آمار قربانیان در همدان به ۵ نفر رسید.

مشروب تقلبي

به گزارش همشهری آنلاین، شب گذشته دادستان عمومی و انقلاب همدان از جان باختن چهار نفر در همدان به واسطه مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی دست ساز خبر داد. به گفته عباس نجفی ۱۸ نفر در همدان طی سه روز اخیر به واسطه مسمومیت الکلی به بیمارستان ها مراجعه کردند که برابر اعلام عوامل درمانی چهار نفر از این افراد فوت کرده اند. ظهر امروز با مرگ یکی دیگر از بیماران، آمار قربانیان در این شهر به ۵ نفر رسید.

همچنین در رشت، آمار قربانیان استفاده از مشروبات الکلی دست ساز در حالی به ۹ نفر رسیده که پلیس موفق شده ۲ نفر از توزیع کنندگان این مشروبات مسموم را دستگیر کند.

بر اساس اطلاعات رسیده به همشهری، همزمان با مرگ برخی از بیماران در رشت و با دستور قضایی، تیمی از ماموران پلیس آگاهی رشت برای شناسایی و دستگیری افرادی که اقدام به توزیع مشروبات سمی کرده بودند، آغاز شد. بررسی‌های اولیه از این حکایت داشت که افرادی که اقدام به مصرف مشروبات الکلی سمی کرده بودند ارتباطی با هم نداشتند و جداگانه و در زمان‌های مختلف اقدام به تهیه مشروبات الکی کرده بودند. اما آنچه در ادامه بررسی‌ها به دست آمد از این حکایت داشت که تمامی این افراد، مشروبات الکلی را از ۲ نفر که به ساقی مشروب معروف بودند خریداری کرده بودند.

در ادامه تحقیقات انجام شده از سوی پلیس این دو که هر کدام جداگانه اقدام به تهیه مشروبات الکی تقلبی کرده بودند در منطقه لب‌آب شناسایی و در دو عملیات جداگانه دستگیر شدند. تحقیقات از این حکایت دارد که متهمان برای رسیدن به سود بیشتر، اقدام به تهیه الکل صنعتی با قیمت پایین کرده و سپس آن را در مایعات دیگر حل کرده و به عنوان مشروبات الکلی به فروش می‌رساندند که با دستگیری هر دو متهم، تحقیقات از آنها ادامه دارد.

کد خبر 887208

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha