شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
۰ نفر

کادرفنی پرسپولیس ناچار به ایجاد تغییرات اساسی در ترکیب تیمش برای بازی امروز با چادرملو اردکان شد.

لباس متفاوت بازیکنان پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس مقابل چادرملو اردکان امروز ساعت ۱۷ در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور به میدان می‌رود. سرخپوشان پایتخت سومین بازی خود را در ۱۰ روز اخیر در حالی برگزار می‌کنند که انتقادهایی نسبت به ترکیب یکسان و مشابه پرسپولیس در فصل جاری رقم خورد.

حالا خوان کارلوس گاریدو با توجه به فشردگی رقابت‌های پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا ناچار به پیروی از همین انتقادات شد تا ترکیب تیمش دستخوش تغییرات جدی در بازی امروز شود.

بازگشت مرتضی پورعلی گنجی پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت به حضور این مدافع در لیست ۱۸ نفره این تیم ختم شد. این در حالی است که امید عالیشاه بار دیگر به دلیل آسیب دیدگی در لیست سرخ‌ها حضور نخواهد داشت. همچنین قانون حضور دو بازیکن زیر ۲۱ سال در لیست نهایی تیم‌ها در هر بازی باعث شد تا گاریدو قلم قرمز روی اسم محمد خدابنده لو و سعید صادقی و عیسی آل کثیر بکشد.

آل کثیر که در فصل جاری هیچ گل و پاس گلی برای پرسپولیس رقم نزده است حالا وضعیت پیچیده ای برای بازگشت به جمع ۱۱ نفر پیدا کرده و باید منتظر فرصت دوباره از سوی گاریدو برای قرار گرفتن در ترکیب این تیم باشد. ضمن اینکه احتمال می‌رود علی علیپور نیز طعم نیمکت نشینی را تجربه کند تا لوکاس ژوائو در خط حمله قرار بگیرد.

گاریدو تصمیم به تغییرات اساسی در بین نفرات خود برای خط میانی نیز گرفته است تا حضور ثابت نفراتی همچون مسعود ریگی و سروش رفیعی را تحت تأثیر قرار دهد و اوستون ارونوف را همچون سعید مهری در آستانه حضور در ترکیب اصلی قرار دهد.

حال باید دید شوک گاریدو برای سکونشینی نفراتی همچون آل کثیر و صادقی که بارها عصای دست این تیم در فصل گذشته شده بودند چه سرنوشتی را برای آنها رقم خواهد زد.

کد خبر 887831

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha