کامالا هریس نامزد حزب دموکرات در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ایران را بزرگترین دشمن ایالات متحده خواند.

هریس

به گزارش همشهری آنلاین، هریس معاون رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با شبکه سی‌بی‌اس مدعی شد که ایران بزرگترین دشمن آمریکاست و یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های او جلوگیری تبدیل شدن ایران به قدرت هسته‌ای است.

وی در گفتگو با این شبکه آمریکایی همچنین ادعا کرد: دستان ایران به خون آمریکایی‌ها آغشته است. یکی از بالاترین اولویت‌های من، تضمین این است که ایران هرگز به قابلیت تبدیل شدن به یک قدرت هسته‌ای دست پیدا نمی‌کند.

هریس بر موضع واشنگتن در حمایت از حق اسرائیل برای دفاع از خود در برابر ایران و گروه های مورد حمایت ایران از جمله حماس و حزب الله تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه افزود: کاری که حالا باید به لحاظ دیپلماتیک با رهبری اسرائیل انجام دهیم پیگیری مداوم درباره روشن کردن اصول ماست. ما نمی خواهیم اعمال فشار بر اسرائیل و دیگر کشورهای منطقه از جمله سران کشورهای عرب را متوقف کنیم.

هریس همچنین کمک‌های آمریکا به رژیم صهیونیستی را برای دفاع در برابر موشک‌های ایران موثر دانست. وی مدعی شد: کمک‌های ما به اسرائیل این امکان را داد که از خود در مقابل ۲۰۰ موشک بالستیک ایران دفاع کند.

کد خبر 889007
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 31
  • نظرات در صف انتشار: 8
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    5 3
    و این در حالی است که آمریکا جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون بزرگترین دشمن ایران است | دستان آمریکا جنایتکار به خون ایرانی‌ها آغشته است
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    4 2
    تهاجم اسرائیل به لبنان ناقض قوانین بین المللی است سکوت کشور‌های غربی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه، در نهایت صهیونیست‌ها را تشویق به تشدید تنش‌ها در منطقه و گسترش آن به خاک لبنان کرد؛ موضوعی که می‌تواند در نهایت منجر به آغاز یک جنگ همه جانبه در خاورمیانه شود. اکنون در میان رهبران کشور‌های عربی درباره تهاجم به لبنان اتحاد وجود دارد. تهاجم اسرائیل به لبنان مغایر با تمامی قوانین بین المللی و قوانین بشردوستانه است. این تهاجم برخلاف قطعنامه‌های شورای امنیت است.
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    5 3
    شیطان اصلی آمریکاست
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    4 2
    رزمندگان حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست را در منطقه مرزی وادار به فرار کردند
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    4 1
    اجازه تجاوز به کشورمان را نمی‌ دهیم
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    4 3
    دستان آمریکا جنایتکار از سال 1917 تاکنون به خون مسلمانان آغشته است. دستان اسرائیل جنایتکار از سال 1917 تاکنون به خون مسلمانان آغشته است.
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    1 2
    ایران از سال 1359 تاکنون دشمن اصلی جنایتکاران در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. آمریکا توان حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران را ندارد. اسرائیل توان حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران را ندارد. حضور نیروهای تروریستی آمریکایی در منطقه 100 درصد فقط عامل اصلی مشکلات غرب آسیا است. همه گزینه‌ها انتقام از آمریکا و اسرائیل روی میز است. جز نبرد و مبارزه با آمریکا و اسرائیل گزینه دیگری نداریم. نتانیاهو وحشی و با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس و آلمان در غزه نسل‌کشی می‌کند. نتانیاهو وحشی و با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس و آلمان در لنبان نسل‌کشی می‌کند. اروپا جنایتکار و آمریکا جنایتکار از یک حکومت وحشی حمایت می‌کنند. غزه، یکسال زیر بمباران توسط جنایتکاران جنگی به رهیری آمریکا جنایتکار بوده است. غزه به قبرستان کودکان تبدیل شده است که خانواده‌ها در غزه روزانه با رنج بی‌شماری در نتیجه تجاوزات اسرائیل مواجه هستند.
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    2 2
    اگر حمایت آمریکا نبود تجاوز اسرائیل ظرف یک ماه متوقف می‌شد هدف رژیم اشغالگر پایان دادن کامل به مقاومت و نسل‌کشی ملت فلسطین بود. جنایت‌های این رژیم در طول تاریخ بی‌مانند است. این جنگ نیست، این قتل و کشتن بشریت و ملت‌های آزاده است و همه این‌ها در چارچوب حمایت نامحدود آمریکا بوده است. آمریکا و بخشی از اروپا شریک تمام این اتفاقات است. مقاومت غزه یک مقاومت اسطوره‌ای است که قادر به پایداری بیشتر و بیشتر است. ملت فلسطین شکست نمی‌خورند و شایسته آزادی هستند. اگر حمایت آمریکا نبود تجاوز اسرائیل ظرف یک ماه متوقف می‌شد. رژیم صهیونیستی خطری علیه منطقه و جهان است لبنان هدف قرار گرفته و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بارها اعلام کرده که خواهان خاورمیانه جدید است. هدف از جبهه پشتیبانی کمک به غزه و دفاع از لبنان و ملت آن است. جبهه لبنان دشمن را دچار فرسایش کرد و ده‌ها هزار تن از شهرک‌نشینان را از شهرک‌هایشان خارج کرد. تاریخ ثابت کرده است که رژیم صهیونیستی خطری علیه منطقه و جهان است. اسرائیل به دنبال این است که تمام اطراف خود و کشورهای منطقه و ملت‌های آن را تسلیم سیاست‌های خود کند.
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    2 2
    حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیروت جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت بوده است ولی اما متأسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجه نمی کنند. حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیروت جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت بوده است ولی اما متأسفانه سران بی ادب اسرائیل جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجه نمی کنند.
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    2 2
    دلیل حمله اشغالگران به لبنان، سوریه وغزه کم‌کاری سازمان های بین‌المللی است اگر کوتاهی و کم‌کاری سازمان های بین المللی نبود، اشغالگران اسرائیل پس از غزه جرأت حمله به لبنان را نداشتند. ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد. این حملات تا این لحظه بیش از ۲ هزار شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است. حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد؛ عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    1 2
    جنایت جنگی جدید اسرائیل: حمله به امدادگران جنایت جنگی است و هم جنایت علیه بشریت بوده است ولی اما متأسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجه نمی کنند. جنایت جنگی جدید اسرائیل: حمله به امدادگران جنایت جنگی است و هم جنایت علیه بشریت بوده است ولی اما متأسفانه سران بی ادب اسرائیل جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجه نمی کنند.
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    0 2
    از زمان آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان ۲ هزار و ۸۳ لبنانی به شهادت رسیده‌اند. لبنان، حملات رژیم صهیونیستی تا کنون ۹ هزار و ۸۶۹ زخمی نیز برجای گذاشته است. که ۲۲ لبنانی در حملات ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف لبنان به شهادت رسیده‌اند. ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد. حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد؛ عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روز‌ها و ساعت‌های گذشته با پرتاب صد‌ها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    0 2
    رژیم اسرائیل با حمایت آمریکا از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه ساکنان نوار غزه به راه انداخته است که بر اثر آن، افزون بر ویرانی های عظیم و قحطی مرگبار بیش از هزاران فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک هستند، شهید و زخمی شده اند. تل آویو با تحقیر جامعه بین المللی و نادیده گرفتن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای توقف فوری جنگ و دستورات دیوان بین المللی دادگستری برای اتخاذ تدابیری جهت جلوگیری از اقدامات نسل کشی و بهبود وضعیت فاجعه بار انسانی در غزه همچنان به جنایات نسل کشی علیه ساکنان غزه ادامه می دهد. با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که پس از ۱۲ ماه جنگ، هنوز نتوانسته است به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد. وزارت بهداشت فلسطین دوشنبه اعلام کرد: در طول یک سال گذشته، رژیم صهیونیستی ۴۱ هزار و ۹۰۹ نفر را در نوار غزه به شهادت رساند که ۶۰ درصد آن ها زن و کودک هستند. براساس این گزارش، شمار مجروحان نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون به ۹۷ هزار و ۳۰۳ نفر رسید.
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    1 2
    مشارکت آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی/ صهیونیست‌ها در صورت حماقتدپاسخ کوبنده‌تری دریافت می‌کنند
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    1 2
    و ما هم اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را در سوریه، لنبان، غزه و یمن محکوم می کنیم نتانیاهو وحشی به همراه جو بایدن وحشی از یک سال گذشته یک جنگ کامل علیه مردم فلسطین به راه انداخته است.
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    1 3
    از زمان آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان ۲ هزار و ۸۳ لبنانی به شهادت رسیده‌اند. حزب الله لنبان باید به تجهیزات لازم برای دفاع از خود در برابر جنایت، حمله و تجاوز ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت دسترسی داشته باشد
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    1 2
    سوریه باید به تجهیزات لازم برای دفاع از خود در برابر اسرائیل جنایتکار دسترسی داشته باشد. غزه باید به تجهیزات لازم برای دفاع از خود در برابر اسرائیل جنایتکار دسترسی داشته باشد. لنبان باید به تجهیزات لازم برای دفاع از خود در برابر اسرائیل جنایتکار دسترسی داشته باشد.
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    0 3
    از مرداد ماه سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است. آمریکا از سال 1332 تاکنون دشمن تاریخی ملت ایران بوده است.
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    1 3
    آمریکا جنایتکار نمی‌تواند در میدان نبرد پیروز شود
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    0 3
    حمله هوایی آمریکا جنایتکار به یمن ناقض قوانین بین المللی است ولی اما متأسفانه سران وحشی آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجه نمی کنند.
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    0 3
    صهیونیست ها جنایتکار 100 درصد فقط با کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی آمریکایی ها جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    0 3
    گروهای تروریستی در سراسر منطقه و جهان جنایتکار 100 درصد فقط با کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی آمریکایی ها جنایت می کنند، آدم می کنند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    0 3
    ما از سال 1357 تاکنون آمریکا جنایتکار را مانند اسرائیل جنایتکار به رسمیت نمی شنایم همکاری با آمریکا جنایتکار خیانت به مردم و کشور است.
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    0 1
    اگر حمایت دولت وحشی آمریکا جنایتکار نبود تجاوز اسرائیل جنایتکار ظرف یک ماه متوقف می‌شد. اگر حمایت ارتش وحشی آمریکا جنایتکار نبود تجاوز اسرائیل جنایتکار ظرف یک ماه متوقف می‌شد.
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    0 1
    اگر حمایت وزیر دفاع آمریکا جنایتکار نبود تجاوز اسرائیل جنایتکار ظرف یک ماه متوقف می‌شد
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    0 2
    تنش‌آفرینی اسرائیل علیه ایران، اقتصاد آمریکا و اروپا را تهدید می‌کند
  • تشکر از حزب‌الله IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    0 2
    حملات موشکی حزب‌الله مدارس شهرک‌های خلیج حیفا را تعطیل کرد+ فیلم
  • تشکر از مقاومت عراق IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    0 2
    وحشت نظامیان صهیونیست در جولان اشغالی از پهپادهای مقاومت عراق
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    0 2
    هریس وحشی! دهانت را ببند و به مشکلات مردم آمریکا رسیدگی کن
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    0 2
    بایدن: نتانیاهو آدم حرامزاده‌‌ای است
  • تشکر از حزب‌الله IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    0 1
    حزب‌الله: 3194 عملیات علیه اسرائیل انجام دادیم