حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس ارزیابی متفاوتی از عملکرد گاریدو در این تیم دارد.

بادامکی

تیم پرسپولیس با هدایت خوان کارلوس گاریدو در شش هفته ابتدایی لیگ نمایش درخشانی داشته و با احتمال پیروزی در بازی عقب افتاده خود می‌تواند صدرنشین لیگ برتر شود. گاریدو تا اینجا با عملکردش هواداران پرسپولیس را راضی نگه داشته و معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی به این موضوع اشاره کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین؛ به نقل از برنا گزیده صحبت‌های حسین بادامکی درباره عملکرد گاریدو را در ادامه بخوانید:

{تحمل فشار زیاد در زمان جذب گاریدو} تغییر و تحولات همیشه ماجراهای خودش را دارد و در پرسپولیس هم این موضوع سخت‌تر است. ما در آن زمان با گزینه‌های زیادی صحبت کردیم و مردم هم دوست داشتند برخی گزینه‌ها بیایند، اما با وجود برخی شرایط ما گاریدو را انتخاب کردیم.
{عملکرد گاریدو} باوجود اینکه تقریبا ۷۰ درصد تیم تغییر کرد و ورزشگاه هم نداشتیم، اما گاریدو در نتیجه گیری عالی بوده است و قطعا اگر به عقب برگردیم، بازهم گاریدو را انتخاب می‌کنم چون تجربه بالایی داشت و در تیم‌های پر طرفدار کار کرده بود و می‌دانست در تیم‌های پرهوادار چطور کار کند. ماهم تلاش کردیم خیلی سریع در مورد ایران و بازیکنان ایرانی به او اطلاعات درست را بدهیم.
{عملکرد بازیکنان خارجی که امسال به پرسپولیس آمدند} با کمک گاریدو سعی کردیم بازیکنانی را جذب کنیم که به کار پرسپولیس بیایند. خدا را شکر که توانستیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم.
{برنامه گاریدو برای یک جای خالی در لیست بزرگسال پرسپولیس} فعلا گاریدو درخواستی نداشته. ضمن اینکه تکلیف سهمیه ششم خارجی ما مشخص نیست و نمی‌دانیم می‌توانیم بازیکن خارجی جذب کنیم یا نه. گزینه ایرانی هم نداریم.
{مصاحبه عجیب علیرضا بیرانوند در مورد ماجرای رشوه} در این مورد ترجیح می‌دهم تیم حقوقی باشگاه صحبت کند.

کد خبر 889054
منبع: برنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha