سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، از بررسی طرح «اصلاح فرآیندهای دبیرخانه کمیسیون ماده پنج قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و اصلاحیه بعدی آن، با رویکرد تعادل میان منافع عمومی و خصوصی» در جلسه دویست وهفتادم شورا خبر داد.

نادعلی

همشهری آنلاین- دویست و هفتادمین جلسه رسمی ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری، تجریش که به صورت فوق‌العاده در روز یکشنبه بیست و دوم مهرماه سال ۱۴۰۳ از ساعت ۸:۴۵ لغایت ۱۲ در محل تالار شورا برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام علیرضا نادعلی، مقرر شده به مناسبت هفته فرهنگی تهران، از ۴ نفر از تهران‌پژوهان تقدیر به عمل آید.

سخنگوی شورا گفت: طرح‌ «ممنوعیت افزایش کیوسک‌ها (دکه‌ها) و کاهش سالیانه دو درصد از تعداد کیوسک‌های موجود در سطح مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران» که یک فوریت آن در دویست و شصت و دومین جلسه رسمی شورا به تصویب رسیده و نیز قرائت گزارش مشترک کمیسیون‌های سلامت محیط زیست و خدمات شهرداری- نظارت و حقوقی و همچنین طرح «اصلاح فرآیندهای دبیرخانه کمیسیون ماده پنج قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و اصلاحیه بعدی آن، با رویکرد تعادل میان منافع عمومی و خصوصی» و نیز قرائت گزارش کمیسیون اصلی بررسی خواهند شد.

همچنین بررسی گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی «شهرداری منطقه ۳ برای سال مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱» و قرائت گزارش کمیسیون اصلی در دستور کار دویست و هفتادمین جلسه شورا خواهد بود.

کد خبر 889928
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha