پسری ۷ساله در چین، چند سال بود که احساس می‌کرد بدنش بوی بدی می‌دهد. پسر بخت‌برگشته، این موضوع را بارها و بارها با والدینش مطرح می‌کرد و آنها هم با وسواس، بدنش را بو می‌کردند.

بوی بد

همشهری آنلاین - سیدسروش طباطبایی‌پور: اما چون بوی نامطبوعی احساس نمی‌کردند، چیزی دست‌گیرشان نمی‌شد؛ حتی تا مدت‌ها ماجرا را به‌حساب شیطنت یا تخیلات کودکی فرزندشان می‌گذاشتند.

بیش‌تر بخوانید:

اعتصاب غذا برای خرید آیفون!

تا اینکه بالاخره تصمیم گرفتند فرزندشان را پیش پزشک ببرند. بررسی سوراخ‌های بینی پسر نشان داد که توده‌ای سیاه و مرموز، در بینی او گیر کرده؛ موضوعی که در تصاویر سیتی‌اسکن هم تأیید شد.

اما جسم مرموز و بدبو، قابل شناسایی نبود؛ تا اینکه پزشکان توانستند آن را از بینی پسر خارج کنند. جسم خارجی، با توده‌ای عفونت پوشیده شده بود و پزشکان دریافتند دلیل استشمام بوی بد، همان توده‌ عفونی بوده است که دور جسم را احاطه کرده بود.

اما چه چیزی در بینی پسرک گیر کرده بود؟ پزشکان پس از تمیزکردن توده، به یک شیء عجیب رسیدند؛ یک پیچ فلزی! حالا پسرک پس از سال‌ها استشمام بوی بد مداوم، از شر این بیماری خلاص شده، اما پزشکان به والدین توصیه می‌کنند ناآرامی‌های فرزندانشان را جدی بگیرند؛ به‌خصوص اگر با علائمی مثل استشمام مداوم بوی بد یا ترشحات فراوان و ضخیم بینی مواجه می‌شوند.

راز بوی بد بدن پسر چینی فاش شد | مشکل در جایی بود که کسی فکرش را نمی کرد

کد خبر 890058

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha